  • Data: 2011-08-15 20:28:11
    Temat: Re: Jak uziemić oszusta?
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    WAM wrote:

    > Pytam poważnie aby jakoś pomóc.

    Wbrew pozorom, odpowiadam poważnie. Zgłosiłam sprawę na policję, czyli do
    najniższego szczebla. Sprawa to tak durne oszustwo, że aż się wstyd
    przyznać, że się dało na to nabrać. Ale jakby można zrobić to jeszcze raz,
    tylko do jakiejś bardziej kumatej i pracowitej jednostki, niz lokalny
    posterunek, to pofatygowałabym się.
    ,
    > Nielegalna działalność to też działalność. Maszeruj do PG.

    PG, czyli?
    J.