    From: "Igor" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak ustalić kwotę zadośćuczynienia i straty?
    Date: Mon, 11 Dec 2006 00:30:34 +0100

    > Może ktoś mi pomóc jak mam tego podziału dokonać i co wliczyć w koszty
    > strat?
    Sam musisz to ocenić... starata wiąże się z uszczerbkiem na majątku (lub
    utraconym zyskiem)... a zadość uczynienie wiąże się z czymś nie
    materialnym... zadoścuczynienie za ból, krzywdę, cierpienie... nie da się
    tego oszacować wprost. W stanach takie procesy wiążą się z milionowymi
    odszkodowaniami, w naszym kraju sądy są bardziej wstrzemięźliwe w tej
    kwestii... nie ma co przesadzać, ale decyzję musisz podjąć sam, gdyż nie ma
    skali porównawczej.

    Pozdrawiam
    Igor
    www.serwisprawa.pl