  • 1. Data: 2003-08-26 09:20:59
    Temat: Jak ugryźć układy w sądzie rodzinnym w Koszalinie ?
    Od: Tomasz Slaski <s...@d...kosza.com.pl>

    Witam !
    Pokrótce chodzi o to, ze sędzia prowadzaca sprawy o alimenty i jedna
    ze stron znają się poprzez pełnomcnika tejże strony, co w
    konsekwencji prowadzi do oczywiscie stronniczych i niekorzystnych dla
    drugiej strony postanowien i wyroków.

    Poproszę zainteresowanch sprawą na priv.

    --
    TOM
    TS635-RIPE LAN/MAN BAFH

  • 2. Data: 2003-08-26 09:51:32
    Od: "onsok" <onsok1@wp_.pl>

    Tomasz Slaski wrote:
> [...]
    > drugiej strony postanowien i wyroków.
    >
    > Poproszę zainteresowanch sprawą na priv.

    Zloz wniosek o wylaczenie sedziego
    --
    Pozdrawiam.
    onsok

  • 3. Data: 2003-08-26 11:25:06
    Od: Tomasz Slaski <s...@d...kosza.com.pl>

    onsok wrote:

    > Zloz wniosek o wylaczenie sedziego

    Nie ma wystarczajacych dowodów. Strona i pełnomocnik "oficjalnie" sie
    nie znają z sedzią.

  • 4. Data: 2003-08-26 11:54:48
    Od: "Fakir" <d...@2...pl>

    W artykule 3...@d...kosza.com.pl,
    niejaki(a): Tomasz Slaski z adresu <s...@d...kosza.com.pl>
    napisał(a):

    > Nie ma wystarczajacych dowodów. Strona i pełnomocnik "oficjalnie" sie
    > nie znają z sedzią.

    Sedzia zlozy oswiadczenie ze nie zachodzi miedzy nim a strona stousnek
    osobisty i sad oddali wniosek o wylaczenie - tak ja to widze.

  • 5. Data: 2003-08-26 12:41:03
    Od: Tomasz Slaski <s...@d...kosza.com.pl>

    Fakir wrote:
    > Sedzia zlozy oswiadczenie ze nie zachodzi miedzy nim a strona stousnek
    > osobisty i sad oddali wniosek o wylaczenie - tak ja to widze.

    No własnie - bo jak udowodnic, ze jest inaczej ?
    Czy argument, ze sprawy od 7 lat sa prowadzone przez tego samego
    sędziego non stop moze byc coś wart ?
    A może łazić za nimi krok w krok i fotki robić ??

  • 6. Data: 2003-08-26 14:41:07
    Od: "Ben" <b...@o...pl>

    To, że się znają to nie jest żaden powód do wyłączenia sędziego. Wielu sędziów
    zna pełnomocników i to nie tylko "przez znajomych", ale nie jest to powód do
    wyłączenia. Nie można przecież zakazać sędziom kontaktów towarzyskich. Wszystko
    zależy od tego jakiego rodzaju są te stosunki. Sędzia jest (powinien być)
    profesjonalistą i jeśli ma obawy co do swojej bezstronności to się wyłącza, a
    jeśli nie to nie.
    Ben

  • 7. Data: 2003-08-26 15:34:15
    Od: Maria Ossowska <m...@a...pl>

    Tomasz Slaski wrote:
    > jedna ze stron znają się poprzez pełnomcnika tejże strony, co w
    > konsekwencji prowadzi do oczywiscie stronniczych i niekorzystnych dla
    > drugiej strony postanowien i wyroków.

    Znaczy co - jeżeli sędzia zna pełnomocnika dajmy na to ze studiów albo z
    tysięcy rozpraw, w których ten adwokat i ten sędzia brali udział, to znaczy
    że w oczywisty sposób sędzia będzie stronniczy i w oczywisty sposób będzie
    działał na niekorzyść drugiej strony, niereprezentowanej przez kolegę ze
    studiów/ znajomego? Bardzo ciekawe...

    Pozdrawiam,
    Marysia

  • 8. Data: 2003-08-26 19:57:58
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Tomasz Slaski <s...@d...kosza.com.pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:3...@d...kosza.com.pl...
    > Czy argument, ze sprawy od 7 lat sa prowadzone przez tego samego
    > sędziego non stop moze byc coś wart ?

    nie poniewaz nie orientuje sie jak u Ciebie w sadzie we wroclawskim jest np.
    rejonizacja a tzn.,ze jeden i ten sam sedzia rozpatruje sprawy stron z tego
    rejonu ...strony w sprawach o alimenty jak wiesz przy zmianie co jakis czas
    wracaja na wokande

    Sandra

  • 9. Data: 2003-08-26 20:08:36
    Od: "Fakir" <d...@2...pl>

    W artykule bifuj4$7ij$...@n...onet.pl,
    niejaki(a): Maria Ossowska z adresu <m...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > oczywisty sposób będzie działał na niekorzyść drugiej strony,
    > niereprezentowanej przez kolegę ze studiów/ znajomego? Bardzo

    I tak powstaja mity o korupcji i ukladach w wymiarze sprawiedliwosci...
    Pelnomocnik zna sedziego i juz sa uklady :)