  • Data: 2005-04-13 18:26:32
    Temat: Re: Jak uchronic matke przed odpowiedzalnoscia za dlugi syna?
    Od: "bd" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nastepny madry ciekawy jestem czy ci co udzielaja takich madrych porad
    widzeli
    > kiedykolwiek na oczy komornika , wejdzie i zajmie se wszystko co chce (jezeli
    > syn jest tam zameldowany) a matka se co najwyzej bedzie mogla skarge zlorzyc
    > albo powodztwo przeciwegzekucyjne no i bedzie musiala wykazac ze to co zajol
    > nalezy do niej a nie do syna

    eeetam, gadanie. nieuczciwy komornik pewnie i tak by zrobil, ale taki, ktory
    jest uczciwy i ktoremu sie powie, jakie sie ma prawa i ze sie je zna - NIE.
    wskazuje sie izbe, ktora zajmuje dluznik i tam komornik moze sobie 'buszowac',
    a reszty ruszyc nie moze bo we wspolnym gospodarstwie domowym tak to wlasnie
    jest, ze fakt zameldowania wcale nie swiadczy o tym, ze ktos tam mieszka, a tym
    bardziej, ze cokolwiek, co sie tam znajduje jest wlasnoscia dluznika.