    From: Ratatata <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak to naprawde wyglada...
    Date: Sat, 23 Oct 2004 21:38:50 +0200

    Oczywiscie, ze moze.
    Ja widze roznice pomiedzy studiami licencjackimi a kursem i pewnie
    wlasnie z tego powodu, ze ta roznica istnieje, mam wpisane w dyplomie
    abolwent studiow wyzszych zawodowych.
    Mozliwe, ze masz racje ale dlaczego mialoby akurat nie byc tak jak
    mysle? Czy nie jestem absolwentem wyzszej uczelni? Moze znasz jakies
    zrodlo prawa, ktore okresla status abolwenta szkoly wyzszej (zgodnie z
    rozporzadzeniem) na potrzeby interpretacji ustawy o powszechnym
    obowiazku itd itp? Jezeli znasz to moze sie podzielisz?