  • Data: 2022-03-11 18:26:26
    Temat: Re: Jak to jest z tymi jachtami?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.03.2022 o 10:56, Wiesiaczek pisze:
    > Jak to jest zgodnie z prawem?

    Nie wiadomo - sąd się nie wypowiedział:P

    > Można tak sobie ukraść czyjś prywatny jacht bez żadnych sądów etc.?

    Nie wolno ale można. Dokładnie takim samym prawem jak ruscy napadli na
    ukrainę. Po prostu jedni stwierdzili, że napadną sobie na ukrainę i inni
    nic nie zrobią, a inni stwierdzili, że skonfiskują majątki "sprawcom" i
    pozostali inni też nic nie zrobią. Zwróć uwagę jak już tak chcesz to na
    gruncie prawa rozpatrywać, że ruscy twierdzą, że nie prowadzą żadnej
    wojny, więc czysto teoretycznie każdy z ruskich napastników powinien
    dostać zarzuty według ukraińskiego prawa czyli pewnie czapę za terroryzm
    - również mocodawcy, więc nie wiem czy jest sens się kłócić, że jacht
    zabrali a powinna być czapa:P

    > Rozumiem, ze sankcje, ale to jest zwykle złodziejstwo.

    No tak to jest jak się kogoś napada, to on lub jego kumple mogą się
    odgryźć.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.