  • Data: 2022-03-12 10:56:35
    Temat: Re: Jak to jest z tymi jachtami?
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.03.2022 o 02:10, Kviat pisze:

    > Qrwa, no skoro zabijają, to mogą, a co będzie potem, to teraz jest
    > trzeciorzędna sprawa.

    No widzisz, już teraz wiesz jak ten świat jest skonstruowany?

    > A tak w zasadzie, to podkręć jasność wypowiedzi, bo ni cholery nie
    > rozumiem co chciałeś przekazać.

    Ani mnie to nie dziwi, ani się tym jakoś nie przejmuję.

    > I do tego, jak wykazujesz absurd takiego usprawiedliwiania, to się
    > śmiesznie denerwują.

    No więc się nie denerwuj, bo czy to ci się podoba czy nie, to silniejszy
    od zawsze może najechać słabszego, a jedynie to możesz zrobić to
    popierdolić sobie w internetach.

    > Ale rozumiem, zdenerwowałeś się i ci się pomieszało.

    Po prostu ctrl-x i ctrl-v nie zadziałał tak jak chciałem, ale jak
    połechtało to twoje ego, to masz i sobie nie żałuj.