  • Data: 2014-02-13 11:44:49
    Temat: Re: Jak to jest z tym zameldowaniem?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 13 lutego 2014 10:55:20 UTC+1 użytkownik cte napisał:
    > Ta... na pewno chcę odbierać tam, gdzie od roku nie mieszkam.
    Różnie to bywa.
    Np u mnie- ja+żona+ córka mieszkamy razem w domu(ADRES1).
    Córka jednak jest zameldowana pod ADRESEM2(ze względu na pasująca nam rejonizację
    szkoły)
    Żona jest zameldowana pod ADRESEM3
    Korespondencję odnośnie wszytkich osób chemy otrzymywac na ADRES1.
    I oprócz sporadycznych pomyłek ZUS korespondencja dociera prawidłowo

    > PS wszędzie widzę "adres zamieszkania/zameldowania" i "adres do
    > korespondencji - o ile jest różny od zameldowania/zamieszkania" - a w
    > urzędach to działa inaczej?
    Powinno działac tak samo.
    U mnie to przynajmniej tak działa.