  • 11. Data: 2007-03-30 05:51:41
    Temat: Re: Jak stary jest nowy? Testowany=nieużywany?
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On Thu, 29 Mar 2007 18:36:35 +0200, Paweł Stankiewicz
    <s...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > Niestety nie tyczy się to przedmiotów wylicytowanych.

    no moment. tam jest powiedziane w jaki sposob moze byc ustalona cena? -
    czy warunkiem jest nabycie od firmy poza jej siedziba?
    pytam bo mnie zaskoczylo.

    --
    gacek

  • 12. Data: 2007-03-30 07:57:19
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 30 Mar 2007 02:22:19 +0000 (UTC), Paweł Stankiewicz napisał(a):

    > 250 zdjęć, może już po przekręceniu się licznika, i prawie
    > wszystkie z takimi samymi ustawieniami, to według mnie nie są testy, chyba że
    > zwykłe używanie ma oznaczać, testowanie ile wytrzyma aparat.

    250 zdjęć w porównaniu z 100'000 na które zaprojektowano migawkę to tyle
    co nic. A przynajmniej wiesz że nie ma wad produkcyjnych. Gdybym ja
    sprzedawał aparaty to również każdym bym "przestrzelił" jedną kartę
    właśnie po to by uniknąć zwrotów nie działających aparatów zaraz po
    zakupie. Dostajesz w 100% funkcjonalny aparat, który został Ci
    odsprzedany a nie sprzedany.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 13. Data: 2007-03-30 18:29:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Paweł Stankiewicz" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    Uważam, ze masz rację. Znajdź gdzieś na aukcji cenę używanego takiego aparatu i
    daj krótkie ultimatum sprzedawcy. Albo zwraca pieniądze do wysokości ceny
    używanego, albo zawiadomienie o przestępstwie.