    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 16 Nov 2011 22:41:32 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Jak sprzedac samochod po zmarlym

    On Wed, 16 Nov 2011, Mark wrote:

    > Przeprowadzono postepowanie spadkowe,

    Dla porządku - odpowiedzi które dostałeś jak rozumiem dotyczą
    wersji "było postępowanie o spadek, nie było działu".
    Wszystko się zgadza, jeszcze raz - wyłącznie dla porządku.
    Bo w razie "działu" można było spowodować "przypisanie"
    samochodu do nie wszystkich spadkobierców.

    > Bo rozumiem ze nie wolno mi wpisac np Ojca, skoro nie zyje?

    Umowa to wielostronne wyrażenie woli.
    Jakoś nie widzę *prawnej* wersji dla akceptowalnego przez przepisy
    "wyrażenia". Zmarły nie ma już praw (część wygasła, inne przeszły
    na spadkobierców)

    pzdr, Gotfryd