  • Data: 2003-10-27 20:03:29
    Temat: Re: Jak sprzedac Linuksa z zestawem komp.?
    Od: Michal Bien <m...@w...uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Ciemny <m...@W...z.pl> wrote:

    > Mam pytanie jak w temacie. Klient chce zakupic zestaw komputerowym z
    > systemem Linux, tak aby bylo to zapisane na fakturze.

    Koniecznie musi tak byc? Dla jego dobra IMO lepiej by niebylo tego na
    fakturze. Jak US nie widzi to sie i nie czepia. A z prawego punktu widzenia
    faktura na GNU jest po nic [na soft komercyjny zreszta tez nie jest potrzebna
    ale panowie z BSA i podobnych maja dziwny nawyk wymogu faktury. Swego czasu
    strasznie ciezko bylo im wyjasnic ze to jednak konieczne nie jest - cesja
    dokonana przez os. filzyczna, ktora jak wiadomo faktury raczej nie wystawi.

    > Aktualnie system ten mam na kilku nagrywanych plytach CD, zeby nie bylo
    > nieporozumien, moge jeszcze zakupic gazete z odpowiednimi plytkami na
    > fakture. Pytanie tylko, jak to wszystko zamiescic na fakturze, aby w.w.
    > urzad nie mial powodow aby sie przyczepic?

    Jak juz koniecznie musi to byc na fakturze to IMO w zupelnosci
    wystarczy zawrzec pozycje na 10-20 czy ile tam sklep sobie liczy - za
    nagranie, instalacje itp. Wazne tylko by nie bylo to slynne 0 zl - wtedy
    wlasnie US sie czepialy i traktowaly jako darowizne => naliczaly podatek
    przyjmujac "z chmurki" wartos w2k.

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    mailto:m...@m...uw.edu.pl