  • Data: 2002-03-03 18:34:24
    Temat: Re: Jak spamer zwalczal spam
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    leh wrote:

    > Jacek <g...@p...onet.pl> skribis:

    > Expert, nie osmieszaj sie, nie udawaj ze nie rozumiesz i nie dyskutuj z
    > autoodpowiedziami,.
    Nie dyskutuje z autoodpowiedziami, ale odmieszylbym sie gdybym pozwal
    trzebnice do sadu.

    > A co do problemu - pozwij ta trzebnice do sadu i tyle.
    j.w.

    to jest trywialna sprawa do abuse ISP.
    Nigdzie na swiecie takie zjawisko nie wystepuje.

    Jest to dzialanie bardzo szkodliwe, poniewaz stresuje osoby, ktore
    dopiero rozpoczynala korzystanie z internetu.
    Od razu dowiaduja sie, ze ich aktywnosc w internecie/na usenecie
    jest monitorowana.

    Grupy test sa po to tworzone na swiecie, aby uczniowie, studenci
    mogli sie nauczyc wysylania postow do usenetu.
    I ta funkcja jest realizowana bez monitoringu osob trzecich.

    Czym w koncu jest automatyczna odpowiedz, jezeli nie przetwarzaniem
    danych osobowych.

    Jacek