  • Data: 2007-10-03 11:20:52
    Temat: Re: Jak skutecznie zameldowac sie na pobyt czasowy?
    Od: castrol <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Pa , 01:07, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Ale ta ona ma ju t umow u yczenia zawart - ustnie. Inaczej by tam
    > nie mieszka a i nie zosta aby zameldowana.

    No ale osoba mojej zony nie jest tytulem prawnym do lokalu :) Ze
    mieszka i ze mieszkanie zostalo nam uzyczone nic tutaj nie zmienia :)

    > A wymogu pisemnego zawarcia takiej umowy chyba nie ma?
    >
    > Biurwa de facto twierdzi, e ona tam nie mieszka albo mieszka
    > nielegalnie (w ama a si albo cu ;) )

    Taaa, ja tez mieszkam nielegalnie przeciez - no ale mieszkam wiec
    powinienem miec mozliwosc zameldowania sie aby nie lamac prawa :)
    I jeszcze zakladala ze ona nie ma podstaw do tego aby sadzic ze
    wlasciciele mieszkania zycza sobie tam naszej obecnosci - tyle ze jaki
    zwiazek ma to z meldunkiem? Bo jesli sobie nie zycza to zostaje im
    tylko i wylacznie sad, aby nas zmusic do opuszczenia zajmowanego
    lokalu :) Paranoja