    From: "Barbet" <b...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak sie zabezpieczyc: patrz sprawa AARDOMU
    Date: Wed, 27 Feb 2002 09:38:08 +0100

    IV KW czysty , a

    "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> wrote in message :
    > W razie najgorszego wnieść powództwo z art. 189 KC przeciwko wierzycielowi
    > hipotecznemu i powołać się na swoją dobrą wiarę (art. 6 ust. 2 KWH a
    > contrario). Jest to możliwe poprzez odwrócenie zasady wyrażonej w art. 2
    > KWH - można się zasłaniać nieznajomością obciążeń nieruchomości które nie
    > są wymienione w księdze.
    > Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

    Dzieki serdeczne. Ale czy mozliwe jest umieszczenie czegos w samym akcie
    notarialnym, co utrudni przekret oszustowi lub ulatwi dochodzenie swoich
    praw by pozniej nie wloczyc sie latami po sadach?
    Nie jestem prawnikiem, czy oszukany na tak wielka sume moze dochodzic swoich
    praw tylko w sprawie cywilnej?
    Pozdr Barbet