  • Data: 2013-08-31 15:33:14
    Temat: Re: Jak się pozbyć byłego męża z domu
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Saturday, 31 August 2013 13:48:13 UTC+2, h...@g...com wrote:

    > Jak zgodnie z prawem pozbyć się rzeeczy byłego wymeldowanego męża z mojego domu
    mojej własności odrębnej. rzeczy ma od 2004 , orzeczenie rozwodu 2010 wymeldowanie
    2007r. prośby były przy rozwodzie oraz ustnie.

    Najprościej to zacząć wystawiać rachunki za przechowywanie.
    I/lub: wezwać do odbioru w terminie takim i takim z informacją że po ty terminie
    zostaną wyrzucone na śmieci.

    AdamK