  • 41. Data: 2004-10-08 10:54:23
    Temat: Re: Jak sie im odwdzieczyc
    Od: Filip KK <k...@1...pl>

    Dnia 04-10-08 07:55, Użytkownik Maciu napisał:

    > ty jestes czlowieku jebniety w beret albo z przedszkola wyszedles.
    Nie zapominaj sie, ze nie jestes tu anonimowy. Udowodnic ?!

    > od kiedy to kupujac cokolwiek nie dajesz zaliczki?
    COkolwiek ?! Kupe komus sie moze chciec, cokolwiek to oznacza.

    > kupujac mieszkanie nie dajesz zaliczki?
    Dajesz. Jest 100 zabezpieczen. Skonczylem uczelnie o tym kierunku.
    Polemizujemy ?

    > jedziesz po auto za granice, nie dajesz zaliczki?
    Nigdy.

    > wieziesz ze soba kilka tysiecy euro bierzesz od razu na lawete i wracasZ?
    Robie kupe raz dziennie, a czasami kilka razy w tygodniu.

    > idz w .... nie chce mi sie z toba kompletnie gadac.
    I vice-versa.

    > A jak jedziesz po auto to zabierasz lakiernika blacharza i mechanika
    > na miejscu rozkrecaja auto do srubek po czym mowia ze mozesz kupowac
    ROTFL

    --
    Pozdrawiam, Filip
    Przy odpowiadaniu na maila, usun "1937"

  • 42. Data: 2004-10-08 10:54:50
    Od: Filip KK <k...@1...pl>

    Dnia 04-10-08 07:47, Użytkownik Maciu napisał:

    > ty to jednak jestes tepy, a na glupote nie ma lekarstwa.
    > w dupe to sobie sam wsadz masz w tym chyba wprawe

    ROTFL !!!!!!!

  • 43. Data: 2004-10-08 10:56:52
    Od: Filip KK <k...@1...pl>

    Dnia 04-10-08 07:49, Użytkownik Maciu napisał:

    > nie prowadze dzialalnosci.
    > kupuje auta na wlasny uzytek.
    czyzby ?!

    > przez ostatnie 10 lat mialem ich kilkanascie.

    ROTFL !!!!!!!!!!!!!!

    Lepiej zapisz sie na szachy, bo jezdzic bezpiecznie to Ty z pewnoscia
    nie potrafisz.

    > kupowalem za granica
    > pierwszy raz w polsce
    Nacial sie swoj na swego.

    > a kazde auto jakie sprzedalem, kupujacy calowal mnie po rekach.
    A po dupie tez ?

    > a jak sprzedawalem to zanim ktos przyjechal opisalem je co do jednej rysy na
    > aucie
    > a swoimi moralami to sobie sciany wylepcie
    ROTFL !!!!!

  • 44. Data: 2004-10-08 10:57:20
    Od: Filip KK <k...@1...pl>

    Dnia 04-10-08 09:34, Użytkownik Stasio Podróżnik napisał:

    > Dlaczego mi z KF wyjmujesz to coś ? :)

    Hyhyhyhyhyh, soooooory, ale mam niezly ubaw z niego :-D

  • 45. Data: 2004-10-08 10:59:30
    Od: Filip KK <k...@1...pl>

    Dnia 04-10-08 07:51, Użytkownik Maciu napisał:

    > ty filipku jestes wyjatkowo tepy, i powinienes wrocic do podstawowki zeby
    > troszke naddrobic zaleglosci, bo masz wyjatkowy problem ze zrozumieniem
    > czytania.
    ROTFL PORAZ N_TY !!!! Zrywam boki jak Cie czytam !!!!! hahahahahahhhhhhh

    > Mialem odspawac tylny blotnik auta zeby zobaczyc ze pod nim jest
    > pogiete?
    Jak sie nie znasz, to sie nie zabieraj za kupowanie aut. Proste jak
    jebanie. :-D

    > puknij sie w czolo pajacu. Znawco za dyche.
    No Specjalisto z 7 dych, popisales sie :-D

    > a tak w ogole pocaluj mnie w dupe, moze ci sie lepiej zrobi
    > czytac mi sie ciebie juz nie chce wiec wiec sobie daruj.
    Gejem nie jestem specjalisto od cwaniactwa. :-D

  • 46. Data: 2004-10-08 11:25:52
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Maciu napisał:

    > ty jestes czlowieku jebniety w beret albo z przedszkola wyszedles.

    W Pomorskiej Akademii Medycznej uczą diagnozować takie rzeczy po
    czcionce, czy po szybkości łącza ?

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 47. Data: 2004-10-08 11:26:59
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Filip KK napisał:

    > Hyhyhyhyhyh, soooooory, ale mam niezly ubaw z niego :-D

    Wiem w jakiej kolejnej szkole nie postawie nogi ;)
    Jeśli PAM szkoli na takim poziomie, to ja dziękuję ;> Wolę już być
    drechem w black bmw :>

  • 48. Data: 2004-10-08 11:43:17
    Od: "Maciu" <j...@w...pl>

    > Jak sie nie znasz, to sie nie zabieraj za kupowanie aut. Proste jak
    > jebanie. :-D

    moze sie nie znam, moze sie znam. kupilem pierwszy raz w polsce auto, nie
    wiedzialem ze dookola tylu oszustow i geji, widocznie ty to przerabiasz na
    codzien. pewnie nawet sam tak oszukujesz, wiec zwracam honor, faktycznie
    glupek ze mnie

    moze i dla ciebie jebanie jest proste, bo wystarczy facetowi w dupe wsadzic
    i po sprawie, nie wiem nie probowalem, w kazdym razie wiem juz skad twoje
    kompleksy sie biora.
    reasumujac: trafilem na kafara geja i do tego oszusta na grupie, uff
    strasznie ich ostatnio duzo wszedzie.

    faktycznie trzeba uwazac.

  • 49. Data: 2004-10-08 11:55:39
    Od: Filip KK <k...@1...pl>

    Dnia 04-10-08 13:43, Użytkownik Maciu napisał:

    [cut]
    > reasumujac: trafilem na kafara geja i do tego oszusta na grupie, uff
    > strasznie ich ostatnio duzo wszedzie.
    >
    > faktycznie trzeba uwazac.

    No to zmykaj juz stad, bo zaraz cie kafar gej przeleci. :-D

  • 50. Data: 2004-10-08 12:31:21
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Galis napisał:
    > Właśnie to jest dyskusja na grupie, jak ktos spyta o cos konkretnego to
    > nie ma chetnych do odpowiedzi ale jak juz dyskusja schodzi na teksty typu
    > "pocałuj mnie w dupe" to już po kilkadziesiąt postów od znawców.
    > A rasumując sytuacje to rzeczywiscie kolesia zrobili jak dziecko, ale
    > problem to jest chyba w czyms innym, a mianowiecie to że nacią się na
    > oszustów, a nie to że on zrobił z siebie idiotę.

    Póki co , zadał pytanie dotyczace ZEMSTY ... pod pl.soc.prawo to to
    nie podlega ...

    Na sugestie dotyczące samego frajerstwa pytającego odpowiedział dużą
    ilością błota ... Cóż ...
    Nie sądzę by chciało się komuś tu dyskutować z nim na zasadzie jak się
    zemścić na kimś za moją głupotę ... nie ta grupa ... Do rzeczowej
    dyskusji nikogo nie zachęcił choćby brakiem rzeczowego pytania w
    kwestii prawa ...