  • 31. Data: 2004-10-08 00:33:24
    Temat: Re: Jak sie im odwdzieczyc
    Od: Filip KK <k...@1...pl>

    Dnia 04-10-07 11:24, Użytkownik Maciu napisał:

    > dzieci...
    Slucham Cie tatusiu.

    > napisalem o porade a nie o moraly
    GLUPIS, TO PLAC.

    > te teksty to sobie mozecie wsadzic w dupe.
    No wlasnie, wsadz se te auto w dupe, bedziesz szerszy.

    > a oszukac to moga kazdego z was
    > z checia posmieje sie z was kiedy zobacze wasz problem
    > pytam sie jeszcze raz, czy ty jak kupujesz samochod to sciagasz z niego
    > tapicerke zeby zobaczyc czy pod spodem czasami nie byl walony?
    KAZDY rozsadny czlowiek, a nie tylko on. A jak sie nie znasz, NA
    WARSZTAT !!!!!

    > a czytac sie sam naucz, bo widocznie sam masz problem ze zrozumieniem mojego
    > postu...
    ROTFL!

    > a z faktura to moze co mialem zrobic? nie podpisac?
    ROTFL2 !!!!!!!!!
    > a oni by ladnie autko
    > odwiezli z powrotem a ja bym byl w plecy zaliczke na kilka tysiecy zlotych?
    Od kiedy to sie daje pierw zaliczke???????? TO nie grunt, ze Ci go ktos
    z przed nosa sprzatnie w jeden dzien. W jeden dzien, to mozna caly
    samochod rozkrecic na czesci i skrecic z innego. ALe to szczegol
    SPECJALISTO, ktory nie podnosi dywanikow, zeby zobaczyc podloge i
    lakierke..... buhahahaahh !!!!!!! ROTFL3 !!!!!!!!!

    --
    Pozdrawiam, Filip
    Przy odpowiadaniu na maila, usun "1937"

  • 32. Data: 2004-10-08 00:35:09
    Od: Filip KK <k...@1...pl>

    Dnia 04-10-07 12:43, Użytkownik Maciu napisał:

    > Niestety,

    > mozesz rozwinac ta swoja teze? na czym mialo niby polegac moje oszustwo w
    > stosunku do US?

    ROTFL4 DZIECIAKU !!!!!!!!

  • 33. Data: 2004-10-08 00:42:16
    Od: Filip KK <k...@1...pl>

    Dnia 04-10-07 13:31, Użytkownik Maciu napisał:

    > wy chyba jednak jestescie tepi i nie rozumiecie co sie do was mowi
    > tlumacze wam jak krowie na rowie, ze auto zostalo podpicowane na czas
    > sprzedazy.
    > czy to tak trudno zrozumiec??????
    A CZY TY NIE ROZUMIESZ, ZE ZAPLACILES IM TYLE, ILE BYL TEN SAMOCHOD WART
    ???????????? Czego ty nie rozumiesz.... ????????????
    Normalnie zaczynam sie bac czytac kolejne Twoje posty.....

    > w normalnych okolicznosciach nie bylo mozliwosci ustalenia szkod.Zostaly one
    > pobieznie naprawione aby nie bylo ich widac
    > dopiero w momencie jak auto pojechalo na warsztat i zostalo dokladnie
    > wszystko rozebrane..
    ... Okazalo sie, ze jestes ostatnim frajerem, ktory w dodatku nie ma za
    grosz poczucia taktu i wypisuje brednie na publicznej grupie dyskusyjnej.

    > a zreszta gadac mi sie z wami juz nie chce bo widocznie jestescie
    > najmadrzejsi wszystko wiedzacy, nigdy sie nie daliscie oszukac etc
    Z Toba widze mozna robic interesy.... Przyjedziesz pod wskazany adres,
    ja do Ciebie zadzwonie, wsadzisz 100 tys zl pod wycieraczke, a ja Ci
    wskaze gdzie bedziesz mogl odebrac najnowszego Mercedesa wartego 400
    tys. dostaniesz kluczyki (2 sztuki), papiery, umowa bedzie na
    siedzeniu-podpiszesz i zostawisz pod kamieniem, gwarancje dostaniesz na
    to ze jest bezwypadkowy, do tego zupelnie gratis 4 zajebiste dupeczki w
    srodku. Wchodzisz w to ?!

    Zartowalem, nie gotuj sie tak ...... yhyhyhyhyh

  • 34. Data: 2004-10-08 00:45:22
    Od: Filip KK <k...@1...pl>

    Dnia 04-10-07 14:01, Użytkownik Maciu napisał:

    > stracil, a nie bylo to malo, w kazdym razie mi sie nie przelewa. Ukrytej
    > kamery nie mialem, ale juz nad tym pracuje i zamierzam zakupic kolejne od
    > nich auto.
    ROTFLn-ty !!!!!!!!

    > Mam co prawda swiadkow i to 3, ale nie wiem czy to cos da. w
    > kazdym razie zostalem nabrany jak gowniarz i to mnie wkurwia, bo nie od dzis
    > kupuje auta.
    Gowniarzem to TY jeszcze jestes.

    > Tyle ze jak kupowalem za granica i bralem maly rachunek to
    > wiedzialem po co mi to bylo, a tutaj?
    Ooooo i juz Policja Ciebie ma kolego. Kto bedzie uprzejmy i zlozy
    uprzejmie donos ?

    > zaplacilem 30tyś i na tyle chcialem
    > fakture.
    > badz co badz, nie chodzi juz o to co im zrobic, bo sposob i tak jakis
    > znajde, jest ich miliony, ale chodzi o to zeby nikt inny sie nie dal nabrac,
    > bo chlopaczki zdaje sie ze sprzedaja auta jak cieple buleczki.
    > ale zaden z was nie zapytal co i jak, wiec koniec tematu
    Idz i kupuj od nich te buleczki i zejdz z tej grupy, albo idz na
    pl.soc.dzieci albo pl.soc.frajerzy - tam znajdziesz kumpli i wspolny
    jezyk......

  • 35. Data: 2004-10-08 00:50:54
    Od: Filip KK <k...@1...pl>

    Dnia 04-10-07 14:33, Użytkownik Maciu napisał:

    > dokladnie, zamierzam kogos podstawic..

    I jeszcze....
    Wspoludzial.

    > no bo nie potrzebowalem dowiedziec sie czegos co wiedzialem, chcialem sie
    > dowiedziec czy prawo stoi po mojej stronie
    Jak najbardziej.

    > tak czy siak, czlowiek glupim sie rodzi i glupim umiera.
    TWOJE MOTTO ZYCIOWE !!!! BUHAHAH.....

    > a tym co uwazaja ze
    > nigdy nie dadza sie zrobic w ... jeszcze wspomna moj post.
    Ktos kto jest inteligentny, a nie cwaniaczek, z pewnoscia nie da sie
    zrobic tak jak Ty.
    A powiedz skoro Ty taki specjalista i kupowales kupe aut przez
    kilkanascie lat, po jakiego grzyba ?! Zdradz nam tajemnice ???/ Czyzbys
    sam walki odstawial i sprzedawal wozki bezwypadkowe ?! albo lekko bite ?

    > Ludzie dzisiaj
    > tak kombinuja ze tylko za glowe sie lapac.
    NO WLASNIE TO UCZYNILEM...... Trzymam sie za glowe i pisze jezykiem.

    > uwierzcie mi ze obejrzalem to
    > auto tak jak tylko dalo sie, nawet polozylem sie pod nim.
    BUHAHAHAHAHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh normalnie rozwalasz mnie.......
    A nie pobrudziles nowych spodni z przeceny ?!

    > i co z tego?
    > podloga nie ruszona, a auto mialo pod blotnikiem skoszone inne blachy. wiec
    > nie bylo mozliwosci obejrzec tego. ale cooz. oby tylko ostatni raz.
    Najpierw poradz sie (bedzie kosztowalo) jak sie sprawdza auta. A dopiero
    pozniej zabieraj sie za schylanie, tylko zeby Cie ktos nie kopnal w
    dupe. Uwazaj, bo bedzie bolalo jak poceluje ciutke nizej.

  • 36. Data: 2004-10-08 05:47:00
    Od: "Maciu" <j...@w...pl>

    ty to jednak jestes tepy, a na glupote nie ma lekarstwa.
    w dupe to sobie sam wsadz masz w tym chyba wprawe

  • 37. Data: 2004-10-08 05:49:29
    Od: "Maciu" <j...@w...pl>

    nie prowadze dzialalnosci.
    kupuje auta na wlasny uzytek.
    przez ostatnie 10 lat mialem ich kilkanascie.
    kupowalem za granica
    pierwszy raz w polsce
    a kazde auto jakie sprzedalem, kupujacy calowal mnie po rekach.
    a jak sprzedawalem to zanim ktos przyjechal opisalem je co do jednej rysy na
    aucie
    a swoimi moralami to sobie sciany wylepcie

  • 38. Data: 2004-10-08 05:51:58
    Od: "Maciu" <j...@w...pl>

    ty filipku jestes wyjatkowo tepy, i powinienes wrocic do podstawowki zeby
    troszke naddrobic zaleglosci, bo masz wyjatkowy problem ze zrozumieniem
    czytania. Mialem odspawac tylny blotnik auta zeby zobaczyc ze pod nim jest
    pogiete?
    puknij sie w czolo pajacu. Znawco za dyche.
    a tak w ogole pocaluj mnie w dupe, moze ci sie lepiej zrobi
    czytac mi sie ciebie juz nie chce wiec wiec sobie daruj.

  • 39. Data: 2004-10-08 05:55:13
    Od: "Maciu" <j...@w...pl>

    ty jestes czlowieku jebniety w beret albo z przedszkola wyszedles.
    od kiedy to kupujac cokolwiek nie dajesz zaliczki?
    kupujac mieszkanie nie dajesz zaliczki?
    jedziesz po auto za granice, nie dajesz zaliczki?
    wieziesz ze soba kilka tysiecy euro bierzesz od razu na lawete i wracasZ?
    idz w .... nie chce mi sie z toba kompletnie gadac.
    A jak jedziesz po auto to zabierasz lakiernika blacharza i mechanika
    na miejscu rozkrecaja auto do srubek po czym mowia ze mozesz kupowac
    ROTFL

  • 40. Data: 2004-10-08 07:34:18
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Filip KK napisał:

    > Zartowalem, nie gotuj sie tak ...... yhyhyhyhyh

    Dlaczego mi z KF wyjmujesz to coś ? :)

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900