  • 1. Data: 2004-08-28 15:32:00
    Temat: Jak rozwiazac sprawe...
    Od: "tootaatoo" <p...@t...pl>

    Co zrobic gdy wplacilo sie pieniadze na konto kontrahenta,tzw.przelew a ten
    wzamian mial przeslac pod wskazany adres rzecz za ktora wczesniej zaplacilem
    przelewem
    Jak odzyskac pieniadze,gdyz kontrahent nie wywiazuje sie z umowy a ja wciaz
    czekam i czekam na zaplacona przeze mnie paczke(350zl);-(
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-08-28 15:35:50
    Temat: Re: Jak rozwiazac sprawe...
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 28 sie o godzinie 17:32, na pl.soc.prawo, tootaatoo napisał(a):

> [...]
    > Jak odzyskac pieniadze,gdyz kontrahent nie wywiazuje sie z umowy a ja wciaz
    > czekam i czekam na zaplacona przeze mnie paczke(350zl);-(

    Znowu Allegro? :(
    Skorzystać w odpowiednim terminie z BUK-u w tym serwisie. O ile moje
    przypuszczenia są trafne.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 3. Data: 2004-08-28 16:46:39
    Od: "RYCHU" <a...@t...h4k3r.biz>

    "tootaatoo" <p...@t...pl> wrote in message
> [...]
    wciaz
    > czekam i czekam na zaplacona przeze mnie paczke(350zl);-(

    Na 200 tranzakcji jedna osoba postanowila mnie oszukac .... na 80zl ...
    zglosilem sprawe na policje oni po numerku konta doszli to tego goscia .. po
    miesiacu gosc postanowil sam odeslac kase tylko ze bylo juz za pozno ..
    sprawa trafila do sadu ... niestety minelo juz pol roku i cisza , przyszlo
    jedynie powiadomienie o tym kiedy odbedzie sie rozprawa .