  • 1. Data: 2004-08-28 12:51:46
    Temat: prawa do dziecka
    Od: "kika" <t...@v...pl>

    Witam,
    bardzo proszę o informację dotyczącą praw do mojej córki tj. po rozwodzie,
    sąd przyznał mi opiekę nad córką, równocześnie nie pozbawiając praw
    rodzicielskich jej ojcu. Wyszłam ponownie za mąż i tu jest pytanie, jakie
    prawa ma do mojej córki mój obecny mąż?
    Sytuacja jest dziwna, gdyż mój były mąż, nie interesuje się od kilku lat
    losem swojej córki, nie kontaktuje się, nie płaci alimentów. Mój TZ na co
    dzień uczestniczy w wychowaniu dziecka, łoży na jej utrzymanie, jest jak
    jej prawdziwy ojciec, natomiast nie może np. otrzymać aktu urodzenia ( bo
    jest obcy) wiem że go to bardzo boli. Chciałabym tą sytuację jakoś
    zmienić, ale nie wiem jak. Z góry dziękuję za pomoc.

    Pozdrawiam
    Kika