  • 1. Data: 2002-02-25 20:14:55
    Temat: Jak "poskromić" Spółdzielnię mieszkaniową?
    Od: "Grzegorz" <v...@p...onet.pl>

    Korzystamy z sieci internetowej osiedlowej.
    Spoldzielnia kaze nam sciagac okablowanie na budynkach. Czy mozna jakos z
    nimi sie dogadac? Nie przemawiaja do nich zadne argumenty (nie chca dac nam
    pozwolenia). Czy mozna jakos ich "ugryzc" z innej strony?
    Z gory wielkie dzieki za jakiekolwiek odpowiedzi.

    Grzegorz

  • 2. Data: 2002-02-25 22:38:22
    Temat: Re: Jak "poskromić" Spółdzielnię mieszkaniową?
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" napisał w wiadomości:
> [...]
    nam
    > pozwolenia). Czy mozna jakos ich "ugryzc" z innej strony?
    > Z gory wielkie dzieki za jakiekolwiek odpowiedzi.

    To już chyba norma w spółdzielniach mieszkaniowych, argument $$$ zawsze
    przemawia. Zawsze szukają w tym iteresu a jak z tej inwestycji nic nie mają
    to użyją wszelkich sposobów na utrudnienie życia.

    Serwiz

  • 3. Data: 2002-02-25 22:51:33
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Serwiz wrote:

> [...]
    > przemawia. Zawsze szukają w tym iteresu a jak z tej inwestycji nic nie mają
    > to użyją wszelkich sposobów na utrudnienie życia.

    Czy spoldzielnie mieszkaniowe jako forma organizacji mieszkania w
    blokach ma jeszcze jakas przyszlosc ?
    Byl wlasnie program w telewizji np. eksmisji mieszkancow na trawe przez
    agencje komornicza.

    Czy w sytuacji duzego bezrobocia spoldzielczosc oparta na
    wspolfinansowaniu i wspolzarzadzaniu zasobami mieszkaniowymi, ma jeszcze
    jakas przyszlosc - za 5, 10, 20 lat ?
    Jedni placa czynsz, innych nie stac, spoldzielnia przeksztalca sie w
    biznes zarzadzajacy zasobami mieszkaniowymi , skierowany na generowanie
    zysku ?

    I co dalej ?

    Jacek

  • 4. Data: 2002-02-25 23:11:16
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 25 Feb 2002, Grzegorz wrote:

    >+ Korzystamy z sieci internetowej osiedlowej.
    >+ Spoldzielnia kaze nam sciagac okablowanie na budynkach. Czy mozna jakos z
    >+ nimi sie dogadac?

    Ilu "was" jest ?

    >+ Nie przemawiaja do nich zadne argumenty (nie chca dac nam
    >+ pozwolenia). Czy mozna jakos ich "ugryzc" z innej strony?

    Argumentem że przyjdziecie WSZYSCY na najbliższe
    walne zgromadzenie ? Biorąc pod uwagę że zazwyczaj
    przychodzą pojedyncze procenty spółdzielców - grupa
    kilku/kilkunastoprocentowa, zdecydowana na jakiś
    ruch, stanowi poważne zagrożenie dla władz spółdzielni.

    >+ Z gory wielkie dzieki za jakiekolwiek odpowiedzi.

    Jak ktoś cię zbluzga to też ?? -:O :)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2002-02-26 00:21:17
    Temat: Jak poskromic expierda ?
    Od: killer_of_expierd <k...@a...com>

    On Mon, 25 Feb 2002 23:51:33 +0100, Jacek <g...@p...onet.pl>
    wrote: [..]

    dla przypomnienia:

    http://groups.google.com/groups?hl=pl&selm=3bb43f1d%
    241%40newspilot.put.poznan.pl

    "Jacek" <g...@p...onet.pl>

    Imie i nazwisko: Dariusz Slawiec
    Telefon: +48 32 266 xx x8
    Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. Koscielna 4x, m.x
    Pseudonimy: Expert, Dariusz, Jacek, Pastor, DariusJ, etc
    Urodzony: szacunkowo kolo 1965-70 lub nieco wczesniej
    Zamieszkanie: Katowice,mieszka z matka lub babcia (?)
    Wyksztalcenie: prawdopodobnie studia na Politechnice lub
    Uniwersytecie Slaskim
    Zawod: nie ma stalej pracy, dorywcze
    interesy,tlumaczenia z niemieckiego?
    (tzw ofiara transformacji po 1989 )
    Znak rozpoznawczy: jaka sie i kuleje. Masturbuje sie w kazdej wolnej
    chwili, wykazuje pociag do
    latajacych czajnikow z granitu,
    nieletnich i owiec.
    Znak rozpoznawczy (newsgroup): nadaje z hosta NNTP
    pd57.katowice.sdi.tpnet.pl
    Znane schorzenia: z wzgledu na prawie codzienny samogwalt
    intelektualny cierpi na zanik szpiku
    kostnego.

    kill the expierd i nabic na pal !

  • 6. Data: 2002-02-26 08:50:56
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Grzegorz wrote:

> [...]
    > pozwolenia). Czy mozna jakos ich "ugryzc" z innej strony?
    > Z gory wielkie dzieki za jakiekolwiek odpowiedzi.

    Należy wydzielić własność i załóżyć wspólnotę mieszkaniową. Pytanie czy się to
    opłaci. Jeśli stan techniczny budynku jest poniżej średniej lub wspólna
    własność duża (sklepy, działki inwestycyjne) to nie.
    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 7. Data: 2002-02-26 11:53:40
    Temat: Re: Jak poskromic expierda ?
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "killer_of_expierd" <k...@a...com> napisał w wiadomości
    > On Mon, 25 Feb 2002 23:51:33 +0100, Jacek <g...@p...onet.pl>
    > wrote: [..]
    >
    > dla przypomnienia:
    >
    > kill the expierd i nabic na pal !

    Moglbys sie powstrzymac dopoki pisze z sensem.Bo inaczej to twoje sa bez
    sensu i w dodatku niesmaczne.Spojrz oczyma kogos nowego na grupie to
    zrozumiesz moje slowa.Nawet jesli ktos kiedys nabroil to w chrzescijanskim
    kraju nalezy wybaczyc(nawet 77 razy)

    Leszek

  • 8. Data: 2002-02-26 14:03:55
    Temat: Re: Jak "poskromić"Spółdzielnięmieszkaniowš?
    Od: a...@p...pl (ARNOLD)

[...]

    Ano nic,,,. Polska Polka czyli trele morele o Unii Europejskiej a w
    miedzyczasie nabijanie kabzy szmalem przez takich panow BOSSow ze
    spoldzielni mieszkaniowych ktorzy by staneli na lawie oskarzonych w
    normalnym kraju ktory juz nalezy do Unii. Jeszcze kilka lat tego
    rakotworczego kapitalizmu feudalnego i sie zacznie od poczatku: strajki,
    stany wojenne, blokowania kont prywatnych w bankach, kochane kartki na
    zywnosc,,,. Przewidziec przyszlosc w PRL-bis nie trudno przecie.

    Arnold