  • Data: 2004-05-22 22:38:27
    Temat: Re: Jak podpisac umowe???
    Od: "martiN" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik Albry <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:X...@1...17.1.38...

    Moim zdaniem, spotkaj się z kumplem (bez piwa etc) omówcie szczegóły,
    spiszcie to wszystko dodajcie miejsce i datę, Twoje i jego dane oraz Wasze
    podpisy i ... wszystko. Ewentualnie przejrzyj w NETcie kilka wzorów
    jakichkolwiek umów i tym się podeprzyj w konstukcji TEJ umowy. Ewentualnie,
    jeżeli są to jakieś większe kwoty (etc) podjedź z nim do notariusza, aby to
    wszystko potwierdzić notarialnie.

    Pozdro martiN