  • 1. Data: 2003-01-20 12:35:58
    Temat: Jak oskarżyć prokuratora?
    Od: Stuszah <S...@w...pl>

    Prokurator wraz z policjantem sfałszowali dokumenty na moją szkode,
    sąd uniewinnił mnie od zarzutów lecz mimo stwierdzenia poświadczenia
    nieprawdy i fałszerstwa nie był zainteresowany pociągnięciem do
    odpowiedzialności bandytów z policji i prokuratury ktorzy mnie w to
    wrobili. Pytanie: Gdzie zgłosić doniesienie o popełnieniu
    przestępstwa? Czy do prokuratury właściwej dla miejsca popełnienia
    przestępstwa czyli do koleżanek i kolegów fałszerza czy do innej,
    której?
    Może i pozdrawiam

    Stuszah

  • 2. Data: 2003-01-20 12:40:52
    Temat: Re: Jak oskarżyć prokuratora?
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

[...]

    zgłoś do dowolnej innej, powinni przekazać wg. właściwości,
    i może jakiś telefon do prasy, to zazwyczaj bardzo pomaga w tego typu
    sprawach

    : Może i pozdrawiam
    :
    : Stuszah
    :

  • 3. Data: 2003-01-20 20:07:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Jak obawiasz się, że w prokuraturze coś zakombinują, to złóż zawiadomienie
    do prokuratury nadrzędnej. Pewnie w tym wypadku okręgowej. Ale wydaje mi
    się, że spokojnie możesz to zawiadomienie złożyć w rejonowej. Jak będziesz
    miał stempel dziennika podawczego, to nie bardzo wiem, co mogą zrobić.
    Przecież tego nie "zjedzą". I tak będą musieli przesłać do nadrzędnej, bo
    nie mogą prowadzić postępowania w tej sprawie.

  • 4. Data: 2003-01-20 22:05:41
    Od: Stuszah <S...@w...pl>

    Stało się tak, że "Robert Tomasik" <r...@w...pl>
    stworzył(a) dnia Mon, 20 Jan 2003 21:07:49 +0100 takie oto
    arcydzieło:
    :
> [...]
    >Przecież tego nie "zjedzą". I tak będą musieli przesłać do nadrzędnej, bo
    >nie mogą prowadzić postępowania w tej sprawie.

    Dzięki!
    Tylko czy składając do nadrzędnej nie pozbawie się ewentualnej
    możliwości odwołania od decyzji? Bo jak złoże do rejonowej i mnie
    oleją tzn. nie dopatrzą się przestepstwa "koleżanki" to przysługuje mi
    odwołanie do wyższej, a do kogo wtedy odwołanie gdy zaczne od tej
    wyzszej?

    Może i pozdrawiam

    Stuszah

  • 5. Data: 2003-01-21 06:46:50
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : oleją tzn. nie dopatrzą się przestepstwa "koleżanki" to przysługuje mi
    : odwołanie do wyższej, a do kogo wtedy odwołanie gdy zaczne od tej
    : wyzszej?

    prokuratura >rejonowa >okręgowa >apelacyjna

    powiedziałbym, że jest trochę stopni :)

  • 6. Data: 2003-01-21 17:58:56
    Od: "detektyw" <a...@p...gazeta.pl>

    Wydaje mi się, że (niestety) w swoim smutku pozostaniesz sam i nie uda Ci
    sie dowiesc prawdy....
    To smutne, ale prawdziwe.
    Sam jestem prokuratorem....

  • 7. Data: 2003-01-21 20:40:54
    Od: Stuszah <S...@w...pl>

    Stało się tak, że "detektyw" <a...@p...gazeta.pl> stworzył(a)
    dnia Tue, 21 Jan 2003 18:58:56 +0100 takie oto arcydzieło:
    :
    >Wydaje mi się, że (niestety) w swoim smutku pozostaniesz sam i nie uda Ci
    >sie dowiesc prawdy....
    >To smutne, ale prawdziwe.
    >Sam jestem prokuratorem....

    Uda, uda. Juz był artykuł w "NIE" w zeszłym tygodniu, teraz będzie
    jeszcze gdzieś...

    Może i pozdrawiam

    Stuszah

  • 8. Data: 2003-01-21 20:44:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    A mógłbyś ewentualnie jakoś rozwinąć tę filozoficzną myśl. Stuszah nie
    podaje szczegółów tego fałszerstwa, a więc chwilowo muszą założyć, że jest
    to rzeczywiście fałszerstwo i można to jakoś racjonalnie dowieść. Jeśli tak,
    to nie widzę powodu, by takiego faktu nie ścigać.

    Kłopot widzę co najwyżej w tym, że Stuszah twierdzi, że fałszowali
    prokurator wraz z policjantem. No, jakoś w to współdziałanie nie wierzę, co
    nie wyklucza samego fałszerstwa. Tak więc, jeśli nawet można będzie
    udowodnić sam fakt, to poważny problem w praktyce może spowodować ustalenie
    kto. Z praktyki, nie wierzę, by fabrykowali na gościa specjalnie dowody. No,
    to byłoby już hamstwo i w razie udowodnienia sprawca powinien honorowo
    popełnić samobójstwo. Innego wyjścia dla niego nie widzę.

    Nie wykluczam jednak sfałszowania jakiś dokumentów nie mających kluczowego
    znaczenia dla sprawy. Np. przerobienie daty dokumentu, który wpłynął po
    faktycznym zaznajomieniu podejrzanego, sprostowanie oczywistego błędu
    pisarskiego poprzez dokonane przez jego zamalowanie.

  • 9. Data: 2003-01-22 06:21:00
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 10. Data: 2003-01-22 07:20:41
    Od: "detektyw" <a...@p...gazeta.pl>

    Generalnie, Stuszah, zycze cierpliwosci w dochodzeniu prawdy :)