  • Data: 2007-01-29 16:11:12
    Temat: Re: Jak odszukać nr księgi wieczystej (Sąd w Krakowie)
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek Deryk napisał
    > Niedawno odziedziczyłem mieszkanie i chciałbym dokonać zmian wpisu w
    > zakresie własności. Nie znam jednak nr ksiegi wieczystej prowadzonej
    > dla tego mieszkania. Czy idąc do sądu mogę w jakś sposób ustalić ten
    > nr (po adresie i wpisanym właścicielu)? Chodzi mi konkretnie o Sąd w
    > Krakowie - czy jest tam jakaś wyszukiwarka albo specjalne biuro
    > zajmujące się takimi sprawami? Przyjeżdzam do Krakowa z daleka i
    > chciałbym załawić to w ciągu jednego dnia, czy to możliwe czy może
    > trzeba sie wcześniej umówić, zarejestrować itp?

    Idz do wydzialu geodezji (ewidencja gruntow) na ul. Grunwaldzka 8 i
    tam podajac adres nieruchomosci ustalisz najpewniej numer ksiegi. Rada
    kolegi Johnsona jest tez dobra, alle tylko w przypadku, gdy ksiega
    wieczysta danej nieruchomosci jest juz dostepna w wersji
    elektronicznej - wtedy da sie w sadzie ustalic numer po adresie, czy
    danych wlasciciela.
    Osobiscie radzilabym isc do geodezji.

    pozdrawiam
    Gosia