    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak na podstawie terminu porodu pracodawca..... błagam
    Date: Fri, 03 Dec 2010 13:51:19 +0100
    <id27bj$8ua$1@news.onet.pl> <id2a8b$rf$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <4cf4f835$0$27036$65785112@news.neostrada.pl> <id34ie$b7h$1@news.onet.pl>
    <4cf518d1$0$22814$65785112@news.neostrada.pl> <id35rt$fbp$1@news.onet.pl>
    <4cf639c6$0$22812$65785112@news.neostrada.pl> <id5kao$lvm$1@news.onet.pl>
    <4cf66090$0$22801$65785112@news.neostrada.pl> <id6cab$6n1$1@news.onet.pl>
    <4cf8a55f$0$22805$65785112@news.neostrada.pl> <ida9q9$veh$1@news.onet.pl>
    <idaapl$379$1@news.onet.pl> <idab01$3gm$1@news.onet.pl>
    <4cf8c836$0$27023$65785112@news.neostrada.pl> <idahda$qlu$1@news.onet.pl>
    <4cf8e695$0$27044$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2010-12-03 12:46, mvoicem pisze:

    > To zależy od jakiej liczby dzieci zaczyna się dla Ciebie "większa
    > ilość". Ale z obserwacji wiem że trójka i czwórka dzieci bez problemu da
    > się pogodzić z pracą na etacie - o ile pracodawca jest normalny.

    Co to znaczy "normalny"?

    Jak sobie wyobrażasz zajmowanie się trójką dzieci, jeśli rodziców nie ma
    od 7 do 17 w domu? Zakładam, że dzieci są w wieku
    przedszkolno-wczesnoszkolnym, bo wcześniej to już w ogóle nie ma szans.
    Trzeba je rano oporządzić, odprowadzić, po południu przyprowadzić,
    zrobić obiad, posprzątać w domu itp. itd.

    Normalność pracodawcy nie ma tu nic do rzeczy. Zresztą praca nie jest od
    tego, aby udawać, że się pracuje. Dlatego lepiej jest, jeśli jeden
    rodzic poświęca się maksymalnie pracy przez te 10 godzin dziennie, a
    drugi poświęca się maksymalnie rodzinie w tym czasie.

    --
    Liwiusz