    From: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak moge rozwiazac ten problem - prosze o pomoc !
    Date: Sun, 26 Jan 2003 22:09:35 +0100

    Sat, 25 Jan 2003 02:42:02 +0100, Elita.pl <3...@e...pl>
    napisał/a:

    > Możesz mi podesłać nagłówek z jakiegoś takiego spamu?

    Niestety,po jakichś dwóch,czy trzech latach to niemożliwe,bo nie trzymam
    przecież tego na dysku!..Nawet wtedy od razu usuwałam.Potem admin na
    homenecie zablokował ten adres.

    > Albo podaj mi namiar na swojego admina, chętnie zapoznam się
    > z tym co on rzeczywiście usadził bo ja żadnych spamów nie wysyłam.

    Jak miałeś zablokowany wstęp na moją skrzynkę ze swoim spamem,to wysyłałeś
    z innego konta...I tak do znudzenia.Moje prośby do Ciebie osobiście,żebyś
    się odczepił nie skutkowały.Każde Twoje From lub subjekt musiałam wpisywać
    do KF.

    > Albo więc kłamiesz, albo też ktoś się zabawiał w brzydki sposób.

    Taaak...najlepiej wmówić komuś (dla publiki),że kłamie.

    Napisz,czy faktycznie jesteś mężem tej miłej HaNkI,która tu pisze,bo ktoś
    na tej grupie zasugerował,że Ty jesteś jej mężem.Hanka pisała na jakiejś
    grupie,że jej mąż ma 19 lat,jest bardzo bogaty i robi teraz maturę.
    W tym przypadku byłoby raczej wątpliwe,żebyś Ty w wieku powiedzmy 16-17 lat
    mial ochotę się bawić w wysyłanie spamów,skoro interesujesz się raczej
    prawem...

    --
    Pozdrawiam;
    Kaja