  • Data: 2005-07-21 06:40:37
    Temat: Re: Jak mam traktowac takie pogróżki ?
    Od: "jaQbek" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Najlepiej napisz jeszcze raz i dokladnie: co chce zrobic ten osobnik?

    No więc jak pisalem wyżej, rozstaliśmy się w dość niemiłej atmosferze. On -
    były pracodawca, zalegał mi z wynagrodzeniem za ostatni przepracowany
    miesiąc. Próbowałem się do niego dodzwonić, ale nie odbierał telefonów ode
    mnie. Wysłałem pismo z ponagleniem. On je odebrał i zadzwonił do mnie z
    mniej więcej takim tekstem:
    "Pożałujesz tego pisemka, które mi wysłałeś. Teraz wszyscy się dowiedzą,
    jakim pracownikiem jesteś. Zamierzam umieścić gdzies w internecie informacje
    o tobie. Dowiem się też, gdzie teraz pracujesz i poinformuję o wszystkim
    twojego nowego pracodawcę". Mniej więcej tak to brzmiało. Jak można się
    domyślić, informacje jakie planuje zamieścić na mój temat nie byłyby
    obiektywne.

    Pozdrawiam
    jaQbek