    From: Jacek <n...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak ludzi prawnie pozbawić emerytury...
    Date: Mon, 21 Nov 2011 10:46:50 +0100

    Masz rację. Trzeba obniżyć (najlepiej do zera) tzw. zasiłek pogrzebowy
    oraz promować ekologiczne pochówki np. przerobienie ciała na tzw. paliwo
    ze źródeł odnawialnych. Swego czasu nieźle to funkcjonowało np. w
    Birkenau ale marnowali energię wypuszczając ją w komin. Teraz mógłby być
    z tego ekologiczny prąd.
    Zaoszczędzone powierzchnie gruntów dotąd zajmowane na miejsca pochówku
    można by przeznaczyć na budowę oddziałów ZUS, czy innych pożytecznych
    instytucji.
    Jacek

    PS dobrze, że już dawno strawiłem śniadanie, bo mnie lekko zniesmaczył
    mój własny pomysł.....