  • Data: 2011-11-21 13:59:08
    Temat: Re: Jak ludzi prawnie pozbawić emerytury...
    Od: "SJS" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Przy uwzględnieniu procentu składanego od rosnącej kwoty na koncie,
    > sytuacja ta wyglądałaby o niebo LEPIEJ, o ile lepiej - nawet nie chce mi
    > się liczyć, bo i tak nie dożyję...
    Zapominasz, że koszty utrzymania ZUS zjadają znaczą część przyszłej
    emerytury
    ale aby pocieszyć
    byłem rolnikiem i pracowałem
    przez chyba 9 lat płaciliśmy z zona i tu i tu bo takie były przepisy
    później różnie czasami kRUS czasami ZUS
    przez pójściem miałem do wyboru ZUS albo KRUS
    z tym samymi papierami poszedłem i tu aby zobaczyć gdzie lepiej
    zgadnijcie jaka różnica była dla tego samego człowieka z tymi samymi
    papierami w obu przypadkach?
    SJS