  • 1. Data: 2004-03-16 12:07:19
    Temat: Jak i gdzie - procedura?
    Od: mp <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Problem jest nastepujacy:
    Kupilem na Dolnym Slasku tv (sam mieszkam pod Warszawa). Po pewnym
    czasie zepsuty tv oddalem do naprawy temu sprzedawcy i zaczal sie
    problem - nie chce on oddac sprzetu.
    Jak dla mnie jest to zabor mienia(?)
    Chce zalatwic to w sadzie, a poniewaz nie mam doswiadczenia w takich
    sprawach, czy kto mi moze powiedziec jakie pismo i gdzie powinienem
    zlozyc, zeby nadac bieg sprawie?

    mp

  • 2. Data: 2004-03-16 20:59:07
    Temat: Re: Jak i gdzie - procedura?
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    mp wrote:
    > Kupilem na Dolnym Slasku tv (sam mieszkam pod Warszawa). Po pewnym
    > czasie zepsuty tv oddalem do naprawy temu sprzedawcy i zaczal sie
    > problem - nie chce on oddac sprzetu.

    Dlaczego?

    > Jak dla mnie jest to zabor mienia(?)
    > Chce zalatwic to w sadzie, a poniewaz nie mam doswiadczenia w takich
    > sprawach, czy kto mi moze powiedziec jakie pismo i gdzie powinienem
    > zlozyc, zeby nadac bieg sprawie?

    poczekaj z tym sądem, zwróć się np. do Inspekcji Handlowej

    KG

  • 3. Data: 2004-03-17 08:47:33
    Od: mp <m...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Mar 2004 21:59:07 +0100, kam <X#k...@p...onet.pl.#X>
    wrote:

    >Dlaczego?

    Bo okazal sie byc burakiem i nie chce oddac.
    Po prostu liczy na to, ze bedzie mial i pieniadze i sprzet.

    >poczekaj z tym sądem, zwróć się np. do Inspekcji Handlowej
    Ten sprzedawca nie jest firma, ale osoba prywatna.

  • 4. Data: 2004-03-17 18:07:42
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    mp wrote:
    > Chce zalatwic to w sadzie, a poniewaz nie mam doswiadczenia w takich
    > sprawach, czy kto mi moze powiedziec jakie pismo i gdzie powinienem
    > zlozyc, zeby nadac bieg sprawie?

    A czego oczekujesz od sądu? nakazania zwrotu telewizora?

    Możesz złożyć zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa
    (przywłaszczenia), najlepiej na Policji w miejscu jego zamieszkania. Po
    prostu opisz sprawę, żaden specjalny formularz nie jest potrzebny.

    KG