  • 1. Data: 2004-03-16 09:24:00
    Temat: Firma windykacyjna
    Od: WITUX <w...@N...poczta.fm>

    Kolega mi głowe zawraca żebym się dowiedział jak założyć firme
    windykacyjną. Od czego trzeba zacząć ? gdzie i co zgłosić ? Jak ktoś się
    orientuje to bardzo prosze żeby napisać krok po kroku jak taką firmę
    stworzyć.

    Dzieki z góry
    Pozdr......witux

  • 2. Data: 2004-03-16 20:57:02
    Temat: Re: Firma windykacyjna
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "WITUX" <w...@N...poczta.fm> napisał w wiadomości

    jeśli chce działać zgodnie z prawem, to od uzyskania licencji detektywa.

  • 3. Data: 2004-03-17 07:11:18
    Od: "miab" <m...@f...pl>

    WITUX <w...@N...poczta.fm> wrote:
> [...]
    > windykacyjną. Od czego trzeba zacząć ? gdzie i co zgłosić ? Jak ktoś
    > się orientuje to bardzo prosze żeby napisać krok po kroku jak taką

    A to wogóle jest legalne?
    http://gospodarka.gazeta.pl/firma/1,33240,1968767.ht
    ml

    miab

  • 4. Data: 2004-03-18 10:49:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 17 Mar 2004, miab wrote:

    >+ WITUX <w...@N...poczta.fm> wrote:
    >+ > Kolega mi głowe zawraca żebym się dowiedział jak założyć firme
> [...]

    Ale dłużnikami są nie tylko konsumenci.
    A "ochrona danych" jest u nas tak naciągana że szkoda gadać :(

    pozdrowienia, Gotfryd