  • 1. Data: 2004-03-16 10:59:28
    Temat: jak wycofac sie z uzytkowania wieczytego?
    Od: "Katarzynka" <k...@w...pl>

    Witam wszytskich grupowiczow.

    Chcialabym dowiedziec sie jak moge wycofac sie z uzytkowania wieczystego?
    Czy w ogole moge i jakich formalnosci powinnam dopelnic. Chodzi o grunt
    sasiadujacy z moja posesja, ktory jest tzw. terenem zielonym,
    ogolnodostepnym. Bede wdzieczna za wszystkie wskazowki.

    Mam tez drugie pytanie: w jakich przepisach moge znalezc odpowiedz na
    pytanie - co rozumie sie przez droge publiczna i kto decyduje o nadanie
    drodze takiego statusu.

    Pozdrawiam,
    Katarzynka