    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak dziala polskie prawo?
    Date: Tue, 21 Mar 2006 11:07:35 +0100
    <dv68n8$pkp$1@nemesis.news.tpi.pl> <dv68r3$7ij$1@news.dialog.net.pl>
    <dv6a56$cp2$2@inews.gazeta.pl> <dv6c18$avi$1@news.dialog.net.pl>
    <dv6cos$q2s$1@inews.gazeta.pl> <dv6dhk$cbl$1@news.dialog.net.pl>
    <dv6ed1$5jd$1@inews.gazeta.pl> <dv6fj9$cdr$1@inews.gazeta.pl>
    <dv6mfl$mdb$1@news.dialog.net.pl> <dv6o4a$rb5$1@inews.gazeta.pl>
    <dv6pko$p61$1@news.dialog.net.pl> <dv6qem$8qb$1@inews.gazeta.pl>
    <dv78v8$845$1@news.dialog.net.pl> <dv8si9$t1l$1@inews.gazeta.pl>
    <dv9unf$v7u$1@news.dialog.net.pl> <dvb9h5$bst$1@inews.gazeta.pl>
    <dvbkd3$88d$1@inews.gazeta.pl> <dvbogl$s09$2@inews.gazeta.pl>
    <dvbr2r$cfv$1@inews.gazeta.pl> <dve001$2dh$1@inews.gazeta.pl>
    <dve25g$cpq$1@inews.gazeta.pl> <dvee2l$l4k$1@inews.gazeta.pl>
    <dvei9j$bh8$1@inews.gazeta.pl> <dvkrnu$qf6$1@inews.gazeta.pl>
    <dvmj52$6s8$1@inews.gazeta.pl> <dvmo7k$t95$1@inews.gazeta.pl>

    pl> napisał w wiadomości

    > Cóż, wyobrażać sobie można, a hipotetycznie jest to wszakże mozliwe.

    ale rzeczy tak nieprawdopodobne nalezy raczej udowodnic. Wystarczy wiec
    pokazac jakie chwyty zostaly zastosowane. Widocznie nie potrafil sie z
    tego wytlumaczyc przed sadem.

    > Podziwiam twój obiektywizm. Takiego prawa nie ma i nie będzie nigdy i
    > nigdzie.

    da rade. Trzeba tylko cciec i nei kierowac sie emocjami a ni checia
    przypodobania sie 'szaremu ludowi'

    > Już wypowiedziałam sie na ten temat, mam powtarzać jeszcze 10 razy?

    probujesz mi pokazac ze po obezwladnienicu mozna pobic jezeli intencje
    sprawcy np radziezy nie sa szlachetne co jest kompletna brednia.

    > Tak, w momencie zagrożenia, to ludzie mają niekiedy problem z trafieniem
    > kluczem w dziurkę.

    czy wiesz jak wyglada paralizator?

    > Ojojjjjjjj, biedne głupie ofiary....

    nie biedne glupie ofiary a osoby umyslowo uposledzione, to tak jakbys
    sie zastanawiala czy tarfisz papierem toaletowym w srodek d. po
    zalatwieniu 'sprawy'

    > Albo i nie. Czynnik ludzki.

    naiwna

    > Wiesz, nie potrzeba znać takich chwytów - jeszcze raz powtarzam, człowiek w
    > chwili zagrożenia znajduje w sobie takie pokłady siły i determinacji,
    > których normalnie nie jest w stanie w sobie wyzwolić.

    no wiec prosze cie opisz w jaki sposob mogl te chwyty u kilku
    jednoczesnie atakujacych sprawcow spowodowac, nie filozofuj.

    wskaz!

    P.