    From: "Maria" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak dojsc do praw autorskich?
    Date: Tue, 11 May 2004 21:33:17 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@mokotow2.ptr.net.pl

    No wlasnie nie zawsze wina lezy po stronie pracodawcy. Ta osoba prosila nas,
    abysmy mogli ja czegos nauczyc, dali szanse zdobycia doswiadczenia i
    mozliwosci wpisania sobie czegokolwiek do CV. Oczywiscie poswiecilismy jej
    czas , ktory normalnie powinien byc przeznaczony dla klientow - i prosze,
    jaka zaplata! Jak ktos ma dobre serce, to jeszcze za malo!

    Pozdrawiam,
    Maria