  • Data: 2003-10-24 21:10:56
    Temat: Re: Jak długi czas do przedawnienia?
    Od: "Witek" <wiriales nospam @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kam" <X...@X...plX> napisał w wiadomości
    news:3F9993D9.8010307@Xop.plX...
    > Szuka takiego co zapłaci... (właściwie to dlaczego nie chcesz tego
    > zrobić?). Przedawnienie nie oznacza że długu nie ma, a jedynie to, że
    > możesz w postepowaniu przed sądem podnieść zarzut przedawnienia, który
    > spowoduje że powództwo nie będzie mogło zostać uwzględnione
    >
    > KG
    Właśnie miałem zamiar zapłacić, ale nie firmie Kruk tylko bezpośrednio
    ZKM-owi.... Jeśli z przedawnienia można skorzystać tylko przed sądem to wolę
    zapłacić. Pytanko tylko czy naliczyć od razu odsetki? Tak przy okazji z
    lenistwa spytam (bo późno i o wyrku marzę): ile wynoszą ustawowe odsetki
    karne? Może ktoś wie?

    Pozdrawiam. Witek