  • 11. Data: 2006-08-07 15:09:44
    Temat: Re: [OT] Re: Jak chronić moje dane?
    Od: "PCMANIAK" <p...@o...eu>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:eb7g88$8kl$1@opal.futuro.pl...
    > A jakiej niby innej? Tak tu sobie gadamy, wymieniamy się zdaniami
    > bez żadnych poważnych konsekwencji. Na każdej grupie w usenecie.
    > To nie jest miejsce do zdobywania życiowej wiedzy, ani porad z
    > prawem do gwarancji na ich jakość. Na podstawie uzyskanych tu
    > wskazówek dopiero podejmujemy działanie.

    Chciałem własnie wskazówki uzyskać.

    > Pudło. Nie podejmowałem z Tobą dyskusji. Poza tym nie zmieniam
    > nicków.

    Ja też ich nie zmieniam, każdy jednak symbolizuje inny charakter (ze względu
    na miejsce i komputer lub temat zajęcia).

    > Widzę, że już staranniej dobierasz słowa, ale i tak nic nie
    > zrozumiałeś. Nie chce mi się z Tobą gadać.

    Mnie na Twoim miejscu też by się odechciało. :-)

  • 12. Data: 2006-08-07 15:14:11
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Mnie na Twoim miejscu też by się odechciało. :-)

    Kazdemu by sie odechcialo, a teraz zabieraj swoja lopatke i grabki
    i uciekaj na jakies forum ekpertow

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 13. Data: 2006-08-07 15:18:34
    Temat: Re: Jak chronić moje dane?
    Od: "PCMANIAK" <p...@o...eu>

    > Bo posty na tą grupę zdają się wskazywać że odbywało się tam
    > trollowanie, wyzywanie oraz pisanie długich i emocjonalnych elaboratów.

    Tak, ale to dotyczy innej sytuacji. Admin nadużył możliwości i uniemożliwił
    mi dalszy kontakt, a posiada moje dane.

    Musisz zrozumieć, że przekroczył uprawnienia i ja w tej określonej systuacji
    NIE CHCĘ WSCHODZIĆ Z NIM W DYSKUSJĘ, gdzie musiałbym użyć tego stylu, który
    tak ładnie przetoczył Zbyszek Ltd. Ja chcę rozwiązać sprawę prawnie,
    kapujesz?

    Zbyszek Ltd. chce jedynie publicznie ukamieniować PCMANIAK, a to dwie inne
    sytuacje. PCMANIAK jest ostry, jest wulgarny, ale zawsze służy innym i tylko
    na grupach komputerowych. Czy Zbyszek Ltd. chce mi przez to odebrać prawa
    obywatelskie obywatelowi X? A czemu nie chce odebrać pieniędzy publicznych
    p. Piskorskiemu? Jego uszanuje, bo zachowuje kurtuazję? Przecież Zbyszek
    Ltd. tylko pokazuje innym, by zmieniali nicki - mnie się nie chce, i tak
    teraz mi się nie chciało. Jestem otwarty i szczery, nawet jak kogoś
    opierdalam.

    Widzę, że bez przeczytania ustawy o ochronie danych osobowych, nic nie
    wskuram z Wami. Poślęczę nad tym trochę dłużej, bez Waszej pomocy.

  • 14. Data: 2006-08-07 15:25:08
    Od: "PCMANIAK" <p...@o...eu>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    > Kazdemu by sie odechcialo, a teraz zabieraj swoja lopatke i grabki
    > i uciekaj na jakies forum ekpertow

    Masz manię wielkości kolego. Krzykaczy jest tu dużo. Rozkazywać to my!

    Takich idiotów, jak Ty to w Polsce na pęczki - wystarczy, że jeden wyleci, a
    zaraz drugi go wspiera. Przypomina mi się sytuacja, kiedy facet podszedł do
    policjanta i powiedział, że "nie życzy sobie bym ja latał z pistoletem w
    ręku przy jego żonie". Wiesz... jak zadzwonisz na Policję, to może ja
    posłucham tamtego gościa? "Mądry" tak samo jak Ty.

    Wasza (Zbynia i Ciebie kolego) głupota mnie bawi, ale nie jest na temat
    wątku, więc się wyłączam pozostawiając Wam pole do popisu.

  • 15. Data: 2006-08-07 15:34:40
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    PCMANIAK napisał(a):
    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Tak, ale to dotyczy innej sytuacji. Admin nadużył możliwości i uniemożliwił
    > mi dalszy kontakt, a posiada moje dane.

    ale dotyczy tej samej osoby ... jeżeli ktoś wchodzi na grupę i w
    pierwszych postach zaczyna wyzywać innych od idiotów i takich tam, to
    wybacz, ale dość łatwo się zsolidaryzować z tym adminem który podobno
    przekroczył swoje uprawnienia .... (i co podobno muszę zrozumieć)

    > Musisz zrozumieć, że przekroczył uprawnienia [...]

    nic nie muszę....

    > Widzę, że bez przeczytania ustawy o ochronie danych osobowych, nic nie
    > wskuram z Wami. Poślęczę nad tym trochę dłużej, bez Waszej pomocy.

    z pożytkiem dla siebie i dla nas :)

    p. m.

  • 16. Data: 2006-08-07 16:18:34
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > z pożytkiem dla siebie i dla nas :)

    I polszczyzny....

  • 17. Data: 2006-08-07 17:19:13
    Od: "PCMANIAK" <p...@o...eu>

> [...]
    > wybacz, ale dość łatwo się zsolidaryzować z tym adminem który podobno
    > przekroczył swoje uprawnienia .... (i co podobno muszę zrozumieć)

    Twoja solidarność z idiotami dużo wskazuje. Ja z idiotami nie przystaję na
    ten przykład. :-)

  • 18. Data: 2006-08-07 17:28:19
    Od: "PCMANIAK" <p...@o...eu>

    Użytkownik "PCMANIAK" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

    Wy: Zbynek Ltd., mvoicem, Tiger jesteście popierdolonymi gnojami, którzy by
    skopali potrąconogo tylko za to, że przechodził 10 metrów za pasami. To tacy
    jak Wy należeli do NSDAP, jesteście zakałą polskiego społeczeństwa (razem z
    Macierewiczem, Wildsteinem i wieloma innymi ludźmi o faszystowskimch
    zachowaniach i niepochamowanej nienawiści). Dzieci generacji JP2 -
    obrzydzenie bierze do Was.

    A co do moich słów, no cóż, ja chociaż pozostaję życzliwy ludziom i nigdy
    nie kłamię.

  • 19. Data: 2006-08-07 17:42:32
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    PCMANIAK napisał(a):
    > Użytkownik "PCMANIAK" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    >
    > [...] jesteście popierdolonymi gnojami,[...], ja chociaż pozostaję życzliwy ludziom
    [...]

    cóż .....

    p. m.

  • 20. Data: 2006-08-07 17:57:48
    Od: "ANGiE" <h...@W...fm>

    >pozostaję życzliwy ludziom i nigdy
    > nie kłamię.

    Ale ortografię masz kiepską, o manierach nie wspominając

    Angie