eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak bronić się przed zlicytowaniem mieszkania przez wspólnotę? (długie) › Re: Jak bronić się przed zlicytowaniem mieszkania przez wspólnotę? (długie)
    From: "Anula" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak bronić się przed zlicytowaniem mieszkania przez wspólnotę?
    (długie)
    Date: Fri, 26 Sep 2003 10:00:17 +0200

    Dziękuję za Wasze odpowiedzi. Trochę mnie one uspokoiły.

    Idąc za radą Deutera przeszliśmy się po sąsiadach (acha, przed remontem z
    nimi rozmawialiśmy - zresztą sąsiadkę z dołu również o nim uprzedzaliśmy).
    Na razie odwiedziliśmy sąsiadów "bocznych". Remont nie jest dla nich
    uciążliwy. Jeden z nich (głównie on mógłby mieć pretensje bo jego ściany w
    dużej mierze przylegają do naszych) kazał nie przejmować się sąsiadkami, bo
    to "wariatki". Trochę to pocieszające, tym bardziej, że jest on zawsze
    obecny na zebraniach wspólnoty.
    Zostało nam jeszcze kilka mieszkań. Ponieważ nie jest to bardzo duży blok,
    obejdziemy również paru dalszych sąsiadów - po to, żeby się po prostu
    przedstawić. Wydaje mi się, że to bardzo dobry pomysł, tym bardziej, że
    mieszkająca wcześniej staruszka była z naszej rodziny i była lubiana.
    Zastanawiam się tylko poważnie nad wizytą u sąsiadek z dołu. Przyznam
    szczerze, że taka konfrontacja trochę mnie przeraża.

    Rzeczywiście, na naszych zebraniach uchwały podejmowane sa na zasadzie "za"
    i "przeciw". Tylko że nie rozumiem jak w naszej sprawie mieliby się
    wypowiadać mieszkańcy innych klatek? (blok ma cztery klatki). Ja osobiście
    np. nie podpisałabym się pod czymś świadczącym przeciwko sąsiadom, których w
    ogóle nie znam.

    PS. Pomysł z widocznym brzuchem jest bardzo dobry, tylko, że mój brzuch jak
    na złość nie chce być widoczny ;))) - wyglądam raczej jak trochę
    pulchniejsza osóbka :)

    pozdrawiam serdecznie,

    odstresowana trochę Ania :)