eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak bronić się przed zlicytowaniem mieszkania przez wspólnotę? (długie) › Re: Jak bronić się przed zlicytowaniem mieszkania przez wspólnotę? (długie)
    From: "Deuter" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak bronić się przed zlicytowaniem mieszkania przez wspólnotę?
    (długie)
    Date: Thu, 25 Sep 2003 18:29:44 +0200

    "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:bkuma0$cp2$1@nemesis.news.tpi.pl...

    To co proponujesz to jest, khm...pomyłka.

    >"Jesteście młodym małżeństwem, któremu wkrótce urodzi się dziecko.
    Jesteście
    >porządni, spokojni, staraliście się tylko jak najszybciej zakończyć remont,
    >zanim maleństwo się urodzi. 1 raz zdarzyło Wam się przedłużyć remont do 23.
    >To się już nigdy więcej nie powtórzyło. Ta sąsiadka jest jedyną osobą,
    która
    >na Was narzeka. W odróżnieniu od mieszkającej tu wcześniej staruszki
    >posiadacie (jak wszyscy) odkurzacz i pralkę (co dla sąsiadki okazało się
    >szokiem i myli ich używanie z remontem), ale używacie ich do 22.
    >I opiszcie, jak sąsiadka utrudnia Wam życie

    Błąd który popełniasz to dyskredytacja starego sąsiada przez nowego
    Jako lokator, po takim popisie ci ludzie nie wzbudzili by mojej sympatii,
    uważałbym ich za cwaniaków.
    Po co te tłumaczenia, po co oczernianie sąsiadki? Wizyta powinna mieć na
    celu poznanie sąsiadów (jak ktoś wcześniej pisał: to oni będą stawiać
    parafki ZA lub PRZECIW, wiele osób nie lubi deklaracji "po której stronie
    barykady stoisz" ) i wykazanie się troską o komfort życia sąsiadów. To się
    zapamiętuję. Tak samo jak pomawianie sąsiada przez nowego lokatora. Anula
    powinna wykorzystać swoje atrybuty, skromny ubiór, brzuchol (lub wzmianka o
    ciąży) problemy z pieniędzmi (temat nośny i powszechny) i takie tam. Miło,
    gładko i przyjemnie. Sąsiedzi sami będą wiedzieć którą rubrykę skrobnąć. Nic
    na siłę. Pole do popisu jest ogromne, bez tłumaczeń i oskarżeń.