  • Data: 2004-07-22 16:52:12
    Temat: Re: Jak bezbolesnie zmienic pracodawce?
    Od: el@<e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam!
    Wolalabym pracowac u drugiego, ktory chcialby mnie zatrudnic.
    > Jak rozwiazac umowe bez okresu wypowiedzenia i bez porozumienia
    stron
    > (pracodawca nie chce sie zgodzic na rozwiazanie za porozumieniem
    stron>

    Hmm... nie jesteś niczyją własnością. To TY masz prawo decydować o
    tym u kogo bedziesz pracować. Nie rozumiem jak pracownik po
    podziale spółki może "przypaść" w udziale?, w prezencie?, do
    któregokolwiek pracodawcy????
    Jeżeli nie wyrazisz zgody na nowe warunki pracy u kolejnego
    pracodawcy, to nikt nie zmusi cię do pracy u niego.

    -> http://usenet.pomocprawna.info