  • 11. Data: 2005-05-27 22:11:46
    Temat: Re: Jak banku "negocjują" w trudnej sytuacji klienta - czyli naga prawda o obłudzie banków
    Od: scream <n...@p...pl>

    kredytobiorca napisał(a):
    > Rozważałem, ale póki co zdolności (jako takiej) nie mam - więc to chyba odpada
    > dopóki nie znajdę pracy i to na czas nieokreślony zapewne - a jak z tym jest to
    > sam wiesz... :(

    kredyt konsolidacyjny + zaraz po tym, jak pierwszy kredyt bedzie
    splacony, przeniesienie hipoteki na ten drugi bank

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 12. Data: 2005-05-27 23:43:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kredytobiorca" <k...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:236f.000006e3.42979562@newsgate.onet.pl...

> [...]
    chyba odpada
    > dopóki nie znajdę pracy i to na czas nieokreślony zapewne - a jak z

    Masz mieszkanie, na którym moga sobie zastaw ustanowić, jako
    zabezpieczenie. Przecież sami spłąca tamten bank, bo Ty pieniędzy do
    ręki nie dostaniesz.

    > Niestety - trudno się nie zgodzić... To prawda.
    > Z małym wyjątkiem - zadłużenie jest jednak większe niż wartość
    mieszkania.
    > Kredyt był brany jak kurs EUR był niski, teraz jest wysoki - no i w
    PLN jest to
    > jednak wyraźnie dużo więcej, tym bardziej że większość tego co do tej
    pory
    > zostało spłacone to odsetki. Niestety.
    > A hipoteka jest kaucyjna w wysokości ok. 2-krotności wartości
    mieszkania.

    Oni Ci udzielali kredytu w złotówkach, więc są do przodu. To, że EURO
    poszło w górę, to ich zysk, którego ewentualnie nie dostaną.