  • 1. Data: 2004-04-30 15:39:28
    Temat: Jak ????
    Od: Daniel <dpilat@(nospam)konto.pl>

    Jak zmusić pracodawce do przeslania wymaganych dokumentow takich jak
    karta zasiłkowa i swiadectwo pracy do ZUS gdyz sa niezbede zeby
    wyplacono mi zasilek chorobowy.
    Jest to mój byly pracodawca i ZUS czeka na te dokumenty informujac mnie
    ze wysyla do niego pisma ale brak odpowiedzi z jego strony.
    Co zrobic ???

    Gosia

  • 2. Data: 2004-05-01 11:02:05
    Temat: Re: Jak ????
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Daniel" <dpilat@(nospam)konto.pl> napisał w wiadomości

    Złożyć zawiadomienie o przestępstwie. Jest to uporczywe naruszenie praw
    pracowniczych - art. 218 kk.

  • 3. Data: 2004-05-02 19:52:24
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

    a może Państwowa Inspekcja Pracy
    albo wszystko na raz

  • 4. Data: 2004-05-03 09:20:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "pablio" <p...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

    > a może Państwowa Inspekcja Pracy
    > albo wszystko na raz

    PIP też się tym zajmuje. Ale po złożeniu zawiadomienia i tak pójdzie do
    nich wniosek o kontrole, a przynajmniej powinien iść. W wypadku
    zawiadomienia z 218 kk otwiera się jeszcze możliwość uzyskania
    odszkodowania od sprawcy.

    PS: Przeniosłem Twój cytat poniżej. Pamiętaj o tym, by tak robić, bo jest
    to jakaś tam zasada przyjęta na grupach i jej łamanie powoduje lekkie
    zamieszanie. Po prostu wszyscy się do tego przyzwyczailiśmy.