  • Data: 2012-01-16 08:21:09
    Temat: Re: Ja w sprawie emerytury
    Od: "Danusia" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4f12e40f$0$1232$65785112@news.neostrada.pl...

    > Cytat z 1. postu:
    > "Pamiętam , że gdy rozpoczynałem swoją pierwszą w życiu
    > pracę obiecywano mi , że jak dożyję - to dostanę 80 % ostatniej
    > pensji "
    > Wątkodawca twierdzi, ze zarabia okolo 2 śrenich krajowych. Sam sobie
    > policz,
    > ile to jest 80% procent jego ostatniej pensji, i jak to się ma do 1500zł.

    Tylko że jeżeli wątkodawca zarabiał około dwóch średnich krajowych to jego
    emerytura będzie wynosiła około 2400-2800 zł (netto na rękę), co jest
    dowodem na to że Pan Zbyszek jest trolem wszczynającym dyskusje, a gro z
    dyskutantów to wściekła zgraja ujadających psów którą Pan zbyszek wypuścił
    krzykiem "bież go".....

    pozdr