    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <60131076$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    <6013e3e6$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <60142768$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <60142f32$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    <60143cb0$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <60156174$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <6015eb89$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    <o9m0j2q7tcs7.drgoxiyjv0g5$.dlg@40tude.net>
    <601937cd$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@4...net>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Date: Tue, 2 Feb 2021 15:10:53 +0100

    W dniu 02.02.2021 o 13:24, Olin pisze:

    > No ale już wiem, że płynność ruchu bardzo by wzrosła po likwidacji przejść
    > dla pieszych, ciągłych linii i rolnictwa. Szkoda, że GDDKiA nie podziela
    > tego punktu widzenia; oczywiście za wyjątkiem obcego jej rolnictwa.

    No więc nie do końca zrozumiałeś. Tam przede wszystkim po prostu jest
    zbyt wąska droga. Trzeci pas umożliwiający wyprzedzanie tych wolno
    jadących pojazdów w sposób bezpieczny na niektórych odcinkach by się
    przydał. Resztę opisałem.

> [...]
    > realizację przedsięwzięcia wzięła się dobra zmiana i - jak donosi prasa -
    > trwa opracowywanie dokumentacji projektowej, udało się uzyskać decyzję
    > środowiskową, a w teren wyjechały ekipy wykonujące odwierty geologiczne.
    >
    > Głęboko wierzę, że już niebawem będzie można dojechać komfortowym pociągiem
    > do Podłęża, a stamtąd już tylko rzut (autostradowym) beretem do Brzeska.
    > Zapewne zobaczymy te wszystkie dziwy zaraz po otwarciu Centralnego Dworca
    > Autobusowego w Baranowie, bo to teraz sztandarowa inwestycja, na której
    > skupione są siły i środki, a przede wszystkim doborowe kadry, na czele

    Piekiełko jest przede wszystkim sposobem na pociąg do Krakowa jadący
    rozsądny czas. To by otwarło tamtejszy rynek pracy dla sądeczan oraz
    limanowian. Masa ludzi jeździ do Krakowa do lekarzy. Studenci. Autobusy
    jeżdżą teraz co 20 minut i musi się im to opłacić, a jadą 2 godziny.

    --
    Robert Tomasik