  • Data: 2021-01-29 16:17:52
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.01.2021 o 11:06, Olin pisze:
    > Brzesko i Nowy Sącz ma połączyć droga dwujezdniowa. Od ponad 5 lat rządzi
    > partia której powierzyłeś swój głos i nic specjalnego się nie wydarzyło.

    Jak ustaliłeś, komu powierzyłem mój głos? Szklana kula? Fusy od kawy? Z
    dymu to wywróżyłeś?

    > Przetarg powinien zostać rozstrzygnięty na przełomie 2022 i 2023 roku, ale
    > losy miliona samochodów elektrycznych sugerują, żeby się do tej daty nie
    > przywiązywać.

    O tej dwupasmówce, to się mówi od kilkudziesięciu lat.

    > Kilka razy w roku pokonuję tę trasę i nie zauważyłem, żeby ciągle tam były
    > wypadki. Problemem nie są ograniczenia prędkości, przejścia dla pieszych i
    > ciągłe linie, tylko wjazd do Brzeska i rondo w Jurkowie; tam czasem -
    > zwłaszcza w niedzielne popołudnie - robią się korki.

    To, ze Ty czegoś eni zauważasz, nie powoduje, ze tego nie ma. Tu
    https://nowysacz.naszemiasto.pl/trzeci-w-piatek-pech
    -sadeczan-na-drodze-do-krakowa-wypadek/ar/c16-810156
    5
    znajdziesz artykuł o trzech wypadkach z 23 stycznia. To pierwszy wynik z
    Google po wpisaniu "wypadek Nowy Sacz Brzesko". Resztę sobie sam znajdź :-)

    --
    Robert Tomasik