    From: Olin <k...@a...w.stopce>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Date: Tue, 26 Jan 2021 11:49:55 +0100
    <6004c130$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <60074638$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <9bi5eu1f53bj$.a3eb7plakian$.dlg@40tude.net>
    <6008598a$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <14hz6nazq619z.gdbsmwfhbinb$.dlg@40tude.net>
    <6009b1fc$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <1jebua7v2ia4w$.10l0wzrmcbyn$.dlg@40tude.net>
    <3ELOH.554077$T8c9.207571@fx21.ams1>
    <qdftjkvebgi8.122cq96zmff52$.dlg@40tude.net>
    <OuJPH.626349$Vimb.469915@fx25.ams1>

    Dnia Tue, 26 Jan 2021 00:37:02 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Najpierw było o tym, że nawet rowerzysta może spowodować konkretniejszy
    > wypadek jadąc np. między pojazdami. Potem zdaje się, miał stać z przodu
    > kolumny na światłach, a pochodną tego była Twoja petycja o dokumentację
    > filmową wypadków na skrzyżowaniu. Być może się zgubiłem. Gdzie?

    Ja się bezsprzecznie zgubiłem, bo zupełnie nie pamiętam, żebym domagał się
    jakiejkolwiek dokumentacji filmowej.
    Dziwię się tylko, dlaczego spychanie rowerzystów do rowu ma być
    usprawiedliwione przypadkami wjeżdżania między pojazdy albo zgoła staniem
    na czele kolumny na światłach.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek