  • Data: 2004-02-06 19:33:19
    Temat: Re: Izba Wytrzeźwień
    Od: "Air Lord" <n o s p a m - a i r - l o r d @ g a z e t a . p l> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy jest jaki przepisz regulujacy jaka osoba morze zostac odweziona
    > do IW. Czy np. osoba majaca 0,5 promila siedzacą spokojnie na ławce
    > morzna odwieźć do izby. Czy do IW mozna odwozić tylko
    > osoby które są podejrzane o popełnieniejakiegoś przestepstwa

    No niestety liczne przykłady pokazują że można , sam byłem takim przykładem.
    Na szcęscie miałem 0,23 na alkomacie , ale moi współtowarzysze niektórzy
    mieli
    niznacznie powyżej 0,5 % i zostali zatrzymani.
    Policja dużo może jak chce. I nie życze Ci tego... Zresztą jest temat i
    zapraszam do poczytania
    "czy policja mogła tak postąpić ?? - ciąg dalszy sprawy z września..."

    Pozdrawiam
    Air Lord

    a i r l o r d <et> o p . p l