  • Data: 2005-06-25 20:58:46
    Temat: Re: Interwencja policji - jeszcze raz
    Od: zegar <r...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Jefimik wrote:

    > Oczywiście nie istnieją tak szczegółowe regulacje prawne które wprost mówią,
    > że cięcie piłą w odl. 4 m. od okien jest zakazane. W tym przypadku mamy do
    > czynienia z tzw. oddziaływaniem na nieruchomość sąsiednią w postaci immisji
    > pośredniej, w tym wypadku hałasem.

    O wiele bardziej szkodliwy jest pyl drzewny, ktory jest dodatkowo
    nasaczony olejem. Konstrukcja jest taka ze lancuch jest caly czas
    smarowany olejem podawanym z oddzielnego zbiornika. Wez szczypte tego
    pylu i wrzuc do wody zeby przekonac sie jak brudny jest.

    > Zgodnie z nomenklaturą prawną hałas jest określany jako immisja pośrednia
    > niematerialna.

    Jest rowniez naruszeniem miru domowego:
    http://www.echr.coe.int/Eng/Press/2002/nov/HearingHa
    ttonGCepress.htm