  • Data: 2021-03-31 18:40:05
    Temat: Re: Interpretacja rozszerzająca
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.03.2021 o 16:24, J.F. pisze:

    > No jak - na takim stanowisku to i obycie i stopien potrzebny, nie mozna
    > zaraz po szkolce.

    Ja tam odnoszę wrażenie, że nadmiar zrozumienia i godności to na tym
    stanowisku jest szkodliwy. Weź pod uwagę, że gość w kółko powtarza to
    samo i de facto nie próbuje nawet się otrzeć o odpowiedź na temat
    "policja jest dobra, przeciwnicy policji są źli, próby ataku na
    funkcjonariuszy spotkają się ze stanowczą reakcją, antyterroryści
    bronili się przed napaścią demonstrantów" i tak w kółko.

    Jakby wszedł w jakąkolwiek dyskusję to chociażby ze względu na ilość
    dziennikarzy i co by nie mówić jednak na ogól ponadprzeciętną ich
    inteligencję to by skończył jak robert. palnąłby jakąś głupotę i
    próbował się potem wyciągnąć za włosy z bagna. Tyle że o robercie wie
    tylko usenet, a ten byłby zaraz cytowany przez wszystkich. "rzecznik
    policji potwierdza, że policjanci szukali roweru w majtkach
    podejrzanego!", "ciarka twierdzi że użycie AED może zaszkodzić!" ;)

    --
    Shrek