    Subject: Re: Interpretacja rozszerzająca
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Tue, 30 Mar 2021 07:22:55 +0200

    > skądinąd
    > doktora prawa Mariusza Ciarki,
    Że co? Byłem przekonany, że oni jakiegoś chłopaczka, co nie bardzo
    rozumie co odwala ze szkółki wyciągnęli, żeby powtarzał "polska policja
    jest dobra, jesteśmy poważną formacją, nasza formacja jest poważna, ci
    co ich pałujemy są źli, policja jest dobra".

    A tymczasem rzecznik "po co mi głowa - jem niom" ma tytuł doktora prawa.
    Widzę, że posiadanie tytułu doktora nauk prawniczych powoli zaczyna być
    powodem do wstydu;)

    Swoją drogą na zdjęciu w wiki to podobny trochę do cezarego cezarego;)

    --
    Shrek