    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Interpretacja kodeksu drogowego
    Date: Fri, 27 May 2005 19:35:57 +0200

    Użytkownik Leszek <l...@p...fm>
    w wiadomości <news:d77c48$r8n$1@opal.icpnet.pl> wstukał:

    > Użytkownik "Mateusz Buc" <l...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Oba artykuły są przeciwko tacie. Chcąc skręcić w prawo miał się trzymać
    > możliwie blisko prawej krawędzi a nie ala TIR "zadawać" się w lewo robiąc
    > miejsce z prawej strony. Typowe dla tzw. "kapeluszników" i "maluchowiczów"
    > ;))

    A Ty oczywiście wiesz, że mógł się "złamać" jadąc tuż przy krawężniku.

    Miałem okazje tej zimy skręcać kilka razy w "wykopaną" przez służby drogowe
    "ścieżkę" na drodze w prawo i zapewniam Cię, że tak jak zwykle się nie dało
    czymś dłuższym niż maluch i matiz (bez ręcznego ;P) -- zawsze trzeba było na
    "tira", od środka jezdni. I paru chętnych do wyprzedzania z prawej, pomimo,
    że kierunkowskaz *w prawo* włączałem jakieś sto metrów przed i na tym
    odcinku wyhamowywałem do 10km/h (z 30-40 max, bo ślisko), było, w tym
    sąsiad, który zna mój samochód i wie gdzie mieszkam. Po lewej nie ma drogi
    -- po prostu czysta bezmyślność.

    --
    UTF-8 jest jak najbardziej poprawnym kodowaniem. To nowocześniejsze i
    lepsze kodowanie niż koślawe iso8859-2, które przenosi ledwie część znaków