  • 41. Data: 2005-06-17 20:18:20
    Temat: Re: Internet Cafe, nie chce w moim domu, pomocy.
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Alek [Fri, 17 Jun 2005 22:09:19 +0200]:

    > No cóż, z kafejek nie korzystam, ale to co widziałem
    > wyglądało właśnie tak. Średnia wieku towarzystwa 13-14
    > lat. I żadnej kawy ;)

    No to ja widac wybitne szczescie mialam do tej pory ;-)

    Kira

  • 42. Data: 2005-06-17 20:44:32
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz" <l...@v...icpnet.pl>
    napisał w wiadomości news:slrndb6bph.cic.lancaster@vorlon.icpnet.pl...

    > Najbardziej podoba mi sie sposob w jaki autorka watku przedstawila
    > sytuacje

    A ja ją rozumiem. Jeśli mieszkasz w bloku na dużym osiedlu to jest ci
    obojętne kto chodzi po klatce schodowej - i tak części sasiadów nie znasz,
    ciągle się zresztą zmiejiają. A ona mieszka w małym, kameralnym domu - to
    zupełnie inna sytuacja. To prawie jak dom jednorodzinny. W takim przypadku
    korytarz nie jest "niczyj" tylko "wspólny". Dobrze znasz sąsiadów i każdy
    obcy jest natychmiast zauważany. W takim domu panuje większy spokój i
    każde jego zakłócenie jest bardziej odczuwalne.

  • 43. Data: 2005-06-17 23:15:20
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...progreso.pEEl>

    Andrzej Lawa wrote:
    > "Nie chce mi się z tobą gadać". Ani nawet ciebie czytać, niedorobiony
    > szczylu.
    > *plonk*

    Na wiekszosci grupach na jakich Cie widze wszyscy z Ciebie
    polewaja, wiec musisz jakos odreagowac rozumiem ? ;-)

    O taaak daj mi plonka, badz wladca swojego newsreadera :)))
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] progreso [kropka] pl
    GSF 600S '03 (black)

  • 44. Data: 2005-06-17 23:27:06
    Od: maHo <m...@p...net>

    Waldek Godel wrote:
    [ciach]
    > Nawet jeżeli kafeja internetowa służy do grania to i tak zazwyczaj
    > użytkownicy grają w słuchawkach, bo inaczej się nie da.

    i wrzeszczą jeden do drugiego "chudy, widzisz go?. strzelaj!". A jako że
    mają na uszach słuchawki, to wrzeszczą głośno :)

    pozdrav

    maHo